outlook 6

Status
Niet open voor verdere reacties.

babykamer1

Gebruiker
Lid geworden
3 nov 2004
Berichten
9
de laatste week heb ik een vervelend probleem computer op gestart gelijk naar outlook start op en valt gelijk weg weer op starten )(icoon aan klikken)
geeft nu outlook is verkeert af gesloten zeer hindelijk
waaar ligt dit aan?
 
Welkom op Helpmij!

Zou je je probleem misschien iets duidelijker willen omschijven?:)

Ik denk dat veel mensen met mij niet echt snappen wat je bedoelt. Het is een beetje vage vraag.
 
mijn probleem

computer opgestart te hebben, ga ik outlook 6
om mijn berichten te lezen.
outlook is zich aan het laden zodra je outook ziet verwijderd hij zich van het scherm.
je wilt toch je post lezen en klikt op nieuw de icoon aan outlook
outlook komt op je scherm en geeft niet je mailingen aan( post is wel binnen )
maar op de bericht lezing onder de ingekomen berichten staat outlook verkeert afgesloten
klik hier
wat kan ik doen om dit probleem op telossen?
het is vervelend als je outlook stedds weg valt.
 
Zelf denk ik dat het probleem veroorzaakt wordt door virussen of spyware.

Om dit zeker te weten kun je het best een hijackthis log plaatsen in de speciale sectie daarvoor en dat is hier http://www.helpmij.nl/forum/forumdisplay.php?s=&forumid=272

In het eerste topic in die sectie kun je lezen hoe je een hijackthis log kunt plaatsen.

De experts kijken je log na en vertellen je wat je verder moet doen. Hopelijk is daarna je outlook express probleem opgelost. Zo niet, dan moeten we verder zoeken naar de oorzaak.

Succes.
 
beste Tanja

fijn dat er mensen zijn die je willen helpen
alvast mijn dank verder goed nieuws ben natuurlijk toch ook aan het dokteren en wat heb ik gedaan spam fighter er af gehaalod en probleem is weg gevlogen in middels al een paar dagen dus het is echt op gelost
prettige weekend
 
Spam fighter? Dat kan inderdaad ook een boosdoener zijn. Mooi dat je daar achter bent gekomen.

Als het al een paar dagen goed is zal het ook wel goed blijven nu:thumb:

(sorry voor de late reactie, ben druk geweest. Normaal krijg je veel sneller antwoord:) )
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan