Outlook 7 opent niet meer door foutmelding

Status
Niet open voor verdere reacties.

PJnijm

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
1 feb 2005
Heb op dit moment een heel groot probleem. Kan mijn e-mail box van MS office 2007 niet meer openen. Heb er al een scan over heen laten gaan zonder virussen. Omdat mijn pc ook niet de jongste meer is (6 jaar oud) heb ik ook nog geprobeerd mijn virtuele geheugen te vergroten (al zeggen mij de waardes niet zoveel)

Hij verwijst naar de volgende "link" (zie bijlage)

Maar daar kan ik verder weinig mee. Outlook opent maar 1 seconde om vervolgens met dit bericht te komen. En wat moet ik in hemelsnaam doen met deze verwijzing? Scanpst.exe kan ik immers niet uitvoeren

Heb ook nog een recovery schijf erin gedaan van MS office. Repareren. Dit helpt ook niet.

Wat kan ik of moet ik nu doen???

Bijlagen

• Foutmelding Outlook 2007.JPG
    Foutmelding Outlook 2007.JPG
    49,4 KB · Weergaven: 70
IK kan de verwijzing helaas niet invoeren.

De verwijzing is de naam in bijlage hier

Bijlagen

• Knipsel.JPG
    Knipsel.JPG
    12 KB · Weergaven: 31
Dat is de locatie van het PST bestand, welke je in Scanpst.exe moet aangeven om te laten scannen.

Ja en dat lukt dus niet

Zie bijlage.....van de bestanden

Bijlagen

• Archief Outlook.JPG
    Archief Outlook.JPG
    37,4 KB · Weergaven: 52
Ik zie nog steeds niet dat je het programma scanpst.exe gebruikt. Je verwijst enkel naar het pst bestand.

scanpst.exe ziet er zo uit;
scanpst.png

De stappen staan beschreven in de link die ik gaf.

Ja klopt maar kon even de map niet vinden in mijn users bestand. Hij is aan het scannen. Houd je op de hoogte

Zag dat er ook nog een herstel mogelijkheid is in het pst bestand. Misschien iets voor later als dit niet lukt

De gewone systeemherstel heeft in ieder geval niets opgeleverd. Kan zijn dat dit apart gaat.

Zag dat er ook nog een herstel mogelijkheid is in het pst bestand. Misschien iets voor later als dit niet lukt
Laat het bestand repareren en zet een vinkje dat er een back-up bestand gemaakt moet worden.

Het hulpprogram is aan het backuppen. Al een poosje ben benieuwd.

Kan wel even duren, zag dat je PST bestand ongeveer 1,5GB is.

:thumb:Reparatie is voltooit en hij doet het weer 100%. Godszijdank. Dikke plus Crash. Ben zelf beginnend ICT'er maar moet echt nog heel veel leren.

Was het handig van mij om het wisselbestand te vergroten? Dit omdat mijn pc nogal oud aan het worden is. Heb daar de waardes wat aangepast.

Anyway bedankt!!!!!!

ps ik ga gelijk een hoop weggooien in outlook. Scheelt denk ik ook wel.

Laatst bewerkt:
Graag gedaan. :)

Je kan ook kiezen om een archief bestand in Outlook aan te maken en daarin te archiveren om je mailbox wat kleiner te maken. Zo wordt het PST bestand wat je nu gescand hebt ook weer kleiner. Gezien je titel van het topic, ga ik er vanuit dat je Outlook 2007 gebruikt. Hier vind je uitleg hoe je een archief kan maken;

http://www.hedopro.nl/Outlook2007-Mailarchief

Zo hoef je geen mails weg te gooien.

Ik gebruik Outlook 2007 ja. Binnenkort ga ik over naar Win 8.1 (had liever al 9 gehad) en de daarbij kiezende Outlook 2013. Dat betekent dat ik van Outlook het archief ook moet meenemen om het daar te configureren. Dat gaat ook nog een puzzel worden.

Bedankt voor je adviezen!!

Dan zou ik tegen die tijd een back-up maken van het PST bestand, welke je nu gescand hebt. Hierin staan namelijk ook je contacten en agenda afspraken naast je e-mails.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan