outlook account verwijderen en nieuw account aanmaken.

Status
Niet open voor verdere reacties.

NynkeS

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
5 aug 2014
Hallo,

Voor mijn werk had ik een mail adres waarmee ik op Outlook kon inloggen. Dit deed ik dan via de laptop bij Mircosoft office Outlook 2007, dus niet via Internet.
Ik heb vanaf nu ander werk en ook een ander mail adres. Met dit mail adres wil ik graag inloggen op de laptop via Microsoft office Outlook, dus niet via de internetpagina. Ik heb wat geprobeerd te verwijderen, met het gevolg dat ik nu helemaal niet meer in kan loggen met geen enkel account.

Ik krijg dan de volgende melding: Kan Microsoft Office OUtlook niet starten. Kan het Outlook-venster niet openen. Kan de set mappen niet openen. Kan het bestand C:\Users\Gebruiker\AppData\Local\Microsoft\Outlook\outlook0.ost niet openen. U moet ten minste eenmaal een verbind met Micorsoft Exchange hebben gehad om uw bestand met offlinemappen te kunnen gebruiken.

Wie kan mij helpen?

Gr. Nynke

Welkom bij de Helpmij!

Voer systeemherstel uit naar het moment / datum / tijdstip van vóórdat je begon te klungelen.

Configuratiescherm -> Systeem -> Systeembeveiliging -> Systeemherstel.

Laatst bewerkt:
Via configuratiescherm->mail kun je alles instellen/verwijderen wat je wilt voor dit account. Daarna kun je Outlook starten en indien gewenst een nieuw account toevoegen.

Welkom bij de Helpmij!

Voer systeemherstel uit naar het moment / datum / tijdstip van vóórdat je begon te klungelen.

Configuratiescherm -> Systeem -> Systeembeveiliging -> Systeemherstel.

Helaas is dit bij mij niet mogelijk, omdat dit niet was ingeschakeld.

Via configuratiescherm->mail kun je alles instellen/verwijderen wat je wilt voor dit account. Daarna kun je Outlook starten en indien gewenst een nieuw account toevoegen.

Ik heb zover het wil dingen verwijderd en een nieuw account toegevoegd. Ik kan alleen nu nog geen mailtjes verzenden. Weet je wat ik nu moet doen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan