Outlook acoount Instellingen

Status
Niet open voor verdere reacties.

thebeatproducer

Gebruiker
Lid geworden
10 jan 2010
Hee mensen,

ik zit nu al een tijdje met een probleem.

Mijn server synchoniseerd / slaat de accountinstellingen voor mijn email niet op. Na een tijdje zijn deze instellingen weg. Kan iemand mij vertellen welke instelling ik moet bijstellen of welke mappen ik naast App data, my docs, start menu en buraublad ik nog meer moet synchroniseren ?

Ik zou dus graag willen dat ik op mijn account op elke pc in mijn huis dezelfde instellingen heb, die dus niet per pc verschillend zijn.. Ik maak al gebruik van Group Policies, en heb de ADM van office al gedownload, maar weet niet waarnaar ik moet zoeken..

Alvast bedankt !

(ps: Windows 2003 R2)

Het is geen antwoord op je synchroniseren, maar een tip.

Stel je accounts in op kopie op de server opslaan en verwijderen na een x-aantal dagen.
Dan ontvang je alle mail op elke pc ( als je deze tenminste een keer aanzet in de X-aantal dagen).

ok, ik heb nu een stuk code geschreven voor het importeren van REG bestanden, die ik van tevoren heb geexporteeerd, het is de bedoeling dat iedere user hun eigen accountinstellingen rijgt, en dit alles geregeld met het liefst één opstartscript.

Wat ik tot nu toe heb:

Code:
@echo off
if "%username%"=="**Gebrukersnaam**" 
REGEDIT /S \\server\**Gebrukersnaam**\My Documents\OUTLOOK BESTANDEN\backupinstellingen.REG
REGEDIT /S \\server\**Gebrukersnaam**\OUTLOOK BESTANDEN\LOCATEPST.REG
ENDIF

Waarin **gebruikersnaam* de gebruikersnaam is, en server de servernaam waar de REG bestanden op staan

Zou iemand deze code op fouten kunnen controleren, of in ieder geval tips ter verbetering kunnen geven ?

Alvast bedankt !

Joost

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan