Outlook agenda delen op iPad

• Onderwerp starter Onderwerp starter geewi
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

geewi

Gebruiker
Lid geworden
4 mrt 2015
Op mijn werk kan ik in de agenda's van mijn collega's kijken. Dit hebben we zo gedaan zodat we voor elkaar afspraken kunnen maken. We kunnen zien wie, waar bezet is of wanneer we een groepsafspraak kunnen plannen.
Ik wil dit ook graag op mijn iPad kunnen zien maar daar zie ik alleen mijn eigen agenda.
Kan iemand mij helpen hoe ik dit moet instellen dat ik de agenda's van mijn collega's ook zie?

Bedankt.
Geert

Makkelijk antwoord: dat kan niet. Je kunt natuurlijk wel via een webbrowser in de webversie van Outlook werken.

Als je je iPad koppelt aan de Exchange server op het werk dan kun je zowel je email als afspraken zien en bewerken.

Maar nog steeds alleen je eigen account...Dat werkt niet voor gedeelde agenda's en postbussen. Tenzij je van die gebruikers hun account toevoegt aan je iPad, maar dat zal vast de bedoeling niet zijn.

Wanneer op de werkplek gebruik gemaakt wordt van MS Office 365 kan dat volgens mij wel. Daar wordt dan de agenda gedeeld in jouw eigen account. Moet je wel Office 365 op je iPad installeren. Dan heb je via de iPad gewoon toegang tot die gedeelde agenda.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan