outlook agenda herinnering automatisch uit na afloop van afspraak

Status
Niet open voor verdere reacties.

Leonie d V

Gebruiker
Lid geworden
18 mrt 2009
Berichten
14
Is er een manier om te zorgen dat outlook agenda na afloop van een afspraak niet steeds blijft herinneren aan die afspraak?
Het is voor afspraken nuttig om ca 15 minuten van te voren een reminder te krijgen "Je hebt zo een vergadering!"
Maar het is toch zot dat je dat vinkje na de vergadering altijd handmatig uit moet zetten, omdat outlook je anders eindeloos blijft reminden aan een vergadering die al lang is geweest:shocked:

Wie heeft de Gouden Tip
(en dan bedoel ik niet: wachten tot je de reminder krijgt, en m dan uitzetten)

Dank je!

aanvulling:

bij de herinnerings pop-up van outlook worden alle 'achterstallige' taken en agendagebeurtenissen genoemd
Ik heb dan de keuze uit:
verwijderen
alles verwijderen
uitstellen
item openen

Alles verwijderen wil ik natuurlijk nooit:rolleyes:
Verwijderen: dan haal ik de afspraak uit mijn agenda, inclusief allerlei gegevens die handig zijn om te bewaren: wil ik ook niet:mad:
uitstellen is onzin: die vergadering is al geweest:evil:
Item openen, en het vinkje voor herinnering uitzetten is de enige optie die rest:(
 
Laatst bewerkt:
Uhm niet de gouden tip. Maar ik krijg gewoon netjes een popup met "reminders: xxxx" en dan druk ik op "dismiss" en dan zijn ze allemaal weg. Ik heb nog nooit handmatig een vinkje uit hoeven zetten.
 
Dank, ja, maar dan moet ik dus nog iets uitzetten per item in de popuplijst. En in dat lijstje in de popup zitten ook dingen die ik niet uit moet zetten, dus het is altijd opletten geblazen.
Ik wil gewoon niet meer aan die vergadering die al voorbij is herinnerd worden, dat is toch onzin? Hij is over!
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan