Leonie d V
Gebruiker
- Lid geworden
- 18 mrt 2009
Is er een manier om te zorgen dat outlook agenda na afloop van een afspraak niet steeds blijft herinneren aan die afspraak?
Het is voor afspraken nuttig om ca 15 minuten van te voren een reminder te krijgen "Je hebt zo een vergadering!"
Maar het is toch zot dat je dat vinkje na de vergadering altijd handmatig uit moet zetten, omdat outlook je anders eindeloos blijft reminden aan een vergadering die al lang is geweest:shocked:
Wie heeft de Gouden Tip
(en dan bedoel ik niet: wachten tot je de reminder krijgt, en m dan uitzetten)
Dank je!
aanvulling:
bij de herinnerings pop-up van outlook worden alle 'achterstallige' taken en agendagebeurtenissen genoemd
Ik heb dan de keuze uit:
verwijderen
alles verwijderen
uitstellen
item openen
Alles verwijderen wil ik natuurlijk nooit
Verwijderen: dan haal ik de afspraak uit mijn agenda, inclusief allerlei gegevens die handig zijn om te bewaren: wil ik ook niet
uitstellen is onzin: die vergadering is al geweest:evil:
Item openen, en het vinkje voor herinnering uitzetten is de enige optie die rest
Het is voor afspraken nuttig om ca 15 minuten van te voren een reminder te krijgen "Je hebt zo een vergadering!"
Maar het is toch zot dat je dat vinkje na de vergadering altijd handmatig uit moet zetten, omdat outlook je anders eindeloos blijft reminden aan een vergadering die al lang is geweest:shocked:
Wie heeft de Gouden Tip
(en dan bedoel ik niet: wachten tot je de reminder krijgt, en m dan uitzetten)
Dank je!
aanvulling:
bij de herinnerings pop-up van outlook worden alle 'achterstallige' taken en agendagebeurtenissen genoemd
Ik heb dan de keuze uit:
verwijderen
alles verwijderen
uitstellen
item openen
Alles verwijderen wil ik natuurlijk nooit

Verwijderen: dan haal ik de afspraak uit mijn agenda, inclusief allerlei gegevens die handig zijn om te bewaren: wil ik ook niet

uitstellen is onzin: die vergadering is al geweest:evil:
Item openen, en het vinkje voor herinnering uitzetten is de enige optie die rest

Laatst bewerkt: