Een aantal collega's delen een agenda met mij. Ik kan die zien in Outlook.
Als ik snel iets in mijn eigen agenda wil schrijven, dan neemt ie altijd eerst de agenda van een collega. Hoe kan ik dat schrijven in die andere agenda's blokkeren.
Voor alle duidelijkheid, het is niet echt schrijven in die andere agenda's. Outlook laat me er wel in schrijven, en laat het me ook blijvend zien na herstart, maar die afspraak zal nooit geupload worden naar de agenda van de oorspronkelijke eigenaar.
Wij delen immers die agenda niet in beide richtingen.
Als ik snel iets in mijn eigen agenda wil schrijven, dan neemt ie altijd eerst de agenda van een collega. Hoe kan ik dat schrijven in die andere agenda's blokkeren.
Voor alle duidelijkheid, het is niet echt schrijven in die andere agenda's. Outlook laat me er wel in schrijven, en laat het me ook blijvend zien na herstart, maar die afspraak zal nooit geupload worden naar de agenda van de oorspronkelijke eigenaar.
Wij delen immers die agenda niet in beide richtingen.