outlook agenda tijdindeling

Status
Niet open voor verdere reacties.

sook

Gebruiker
Lid geworden
22 sep 2006
Berichten
274
Ik heb een klein vraagje over de agenda. Als je de agenda opend zie je aan de linkerkant de tijd staan, beginnend van 0:00 tot en met 23:00 en daar tussen komen dan je afspraken te staan. Op het werk heeft niemand een afspraak om 0:00 of om 23:00 uur. daarom wil ik deze aanduiding weg hebben uit de agenda. is het mogelijk om bijvoorbeeld alleen 06:00 - 20:00 te zien in de agenda?

ik voeg wel even een screenshot toe
 

Bijlagen

  • outlookagenda.JPG
    outlookagenda.JPG
    77,8 KB · Weergaven: 113
Laatst bewerkt:
Ga naar extra, opties, agenda opties en daar kun je het aanpassen
 
ik zie wel wat je bedoeld, dan krijgt zeg maar hetgene dat er afspraken gemaakt kunnen worden een andere kleur, wanneer er geen afspraken gemaakt kunnen worden heeft een andere kleur. maar kan niet helemaal weg?

want als die tijden weg zijn wordt de pagina groter en is alles beter te zien. en het wordt overzichtelijker
 
Laatst bewerkt:
Daar kwam ik ook al achter. Even verder kijken...
 
Dat staat daar toch ook?

Opties > Extra > Agenda-opties

Daar staat dan Begintijd en Eindtijd (Zoals hier)
 
maar als je naar mijn screenshot kijkt dan zie je dat alle 24 uren er in staan. ik wil zeg maar de helft niet zichtbaar hebben. bijv van 06:00 tot en met 20:00 moet zichtbaar zijn, hierdoor wordt de pagina groter en duidelijk en overzichtelijker. zelf weet ik niet eens of het kan, maar daar probeer ik hier dus achter te komen.

alle 24 uur blijven staan, maar de uren die ik actief wil hebbe krijgen alleen een andere kleur, maar de uren die niet actief moeten zijn moeten ook verdwijnen
 
Ik blaas deze nieuw leven in, want ik heb exact hetzelfde probleem.
 
Ik blaas deze nieuw leven in, want ik heb exact hetzelfde probleem.
Dan bega je twee keer een overtreding, één het is een topic uit 2007, twee je stelt jou probleem in iemand anders zijn topic aan de orde.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan