Dan zul je je verder moeten verdiepen. Die goede indruk is natuurlijk een wassen neus als je je probleem hier op het forum laat oplossen...
Je verhaal over "Maar als ik via mijn domein van het werk weer opnieuw inlog staat hij weer uit" heeft alles met je profiel te maken. Worden er zwervende profielen gebruikt? Log je op een ander werkstation in dan waar je de aanpassing in de Groep voor verzenden en ontvangen hebt gedaan?
Als je vermoed dat het probleem is in je profiel, dan zou het hernoemen van het .srs bestand kunnen helpen:
Outlook helemaal afsluiten.
[Windows-toets]r toetscombinatie -> %appdata%\Microsoft\Outlook
Zoek naar een .srs bestand dat voor de extensie de naam heeft van het Outlook profiel dat je gebruikt, en hernoem het.
Start Outlook opnieuw, en kijk of het vinkje (na opnieuw instellen daarvan) dan wél een herstart van Outlook overleeft.
Andere optie die je kunt proberen:
Als een groep voor verzenden/ontvangen beschadigd is binnen Outlook, dan is dat op te lossen door een nieuwe groep voor verzenden/ontvangen te maken in Outlook:
1. Ctrl-Alt-s toetscombinatie binnen Outlook
2. Klik de huidige Groepsnaam en klik op Kopiëren.
3. Typ onder Naam van groep voor verzenden/ontvangen de nieuwe groepsnaam en klik op OK.
4. Klik onder Groepsnaam op de oude groepsnaam.
5. Schakel onder zowel Als Outlook on line is als Als Outlook off line is het selectievakje Deze groep opnemen bij verzenden/ontvangen (F9) uit.
6. Klik op Sluiten.
7. Sluit Outlook af en start het programma opnieuw.
Tijs.