Outlook agenda

Status
Niet open voor verdere reacties.

Archimedes

Gebruiker
Lid geworden
9 nov 2005
Beste mensen,

Ik had deze vraag reeds een eerder gesteld, maar misschien ondertussen wel een antwoord zal zijn.

Is het mogelijk dat ik een bericht ontvang wanneer iemand manipulaties verricht in zijn Outlook calendar. Hierbij gaat het voornamelijk, als niet uitsluitend, om het deleten van afspraken. Ik zou dan graag de inhoud van deze afspraak in een bericht ontvangen, zodat de gegevens niet verloren gaan.

Ik hoop hierop een antwoord te vernemen.
VrGr,
Archimedes

Bron:lees deze eens misschien kun je hier wat mee?

http://www.microsoft.com/netherlands/ondernemers/tips_trucs_office/outlook.aspx#5

Outlook 2000 agenda-uitbreiding

Met de Multi Calendar Viewer kunt u van maximaal zes collega's de agenda's opvragen en deze naast elkaar op uw beeldscherm weergeven. U kunt afspraken toevoegen en wijzigen, ook van uw collega's. Wel moet u toestemming hebben om die andere agenda's te mogen gebruiken. Raadpleeg daarvoor Outlook 2000 Help en zoek via de Antwoordwizard naar 'agenda delen' of 'share your calendar'.

De uitbreiding heet OLMltCal.EXE en is bedoeld voor Outlook 2000, in combinatie met Microsoft Exchange Server en Collaboration Data Objects (CDO); de laatste is een component van Outlook 2000 en wordt als volgt geïnstalleerd:

Open het Configuratiescherm.
Kies Software (Add/Remove Programs).
Selecteer Microsoft Office 2000 en klik op Wijzigen.
In het dialoogvenster Microsoft Office 2000 Setup/Maintenance klikt u op Onderdelen toevoegen en verwijderen. Kies Volgende.
Maak alle opties van Outlook zichtbaar en selecteer Collaboration Data Objects.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan