outlook archief bestanden zoek (200)

• Onderwerp starter Onderwerp starter htil
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

htil

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
2 sep 2009
ik klik vandaag mijn archiefbestanden aan.
krijg bericht dat de zet mappen niet geopend kan worden: archive.pst is niet te vinden.
hoe los ik dit op?
graag info en alvast dank!

ik zie net dat ook allerlei (alle?) hyperlinks in OneNote niet meer bekend zijn. is er een verband?

Laatst bewerkt:
Beetje weinig informatie?
WAAR staat archive.pst? Op een externe harde schijf, een netwerkschijf of op een van de lokale harde schijven?
En is archive.pst wel bereikbaar (ga dus naar de lokatie waar archive.pst zou moeten staan). Kijk ook hoe groot die is (er is in elke versie van Office een grootte-limiet).

[Over OneNote weet ik niets, dus of de 2 problemen aan elkaar gelieerd zijn kan ik niet inschatten.]

Tijs.

het archiefbestand is destijds automatisch aangemaakt. ik zie dat het staat in gebruikers\tilborghs\mijn afbeeldingen\mijn documenten\outlookbestanden. het is 4,46 Gb groot. vorige week was het nog geen probleem.
idem voor onenote

Ok, limiet voor Office 2007/2010 is 20 GB, dus daar ligt het niet.

Lijkt me dan logisch te veronderstellen dat er een probleem is met het archief zelf.

a. Sluit Outlook helemaal af, en wacht een aantal seconden totdat het écht helemaal afgesloten is.
b. Maak een kopie van archive.pst
c. Laat scanpst.exe los op archive.pst, doe reparaties en herhaal dat net zo vaak totdat er helemaal géén problemen meer gemeld worden.
d. Kijk of het probleem is opgelost.

ad c.: Instructies scanpst:
Lokatie van scanpst.exe voor alle versies Office: hier
Gebruik scanpst i.c.m. Office 2010: hier en hier
Gebruik scanpst i.c.m. Office 2007: hier

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan