Outlook archief

Status
Niet open voor verdere reacties.

m.van.geuns

Gebruiker
Lid geworden
13 sep 2005
Berichten
8
Mijn microsoft office 2003 deed het niet meer, dat heb ik hesrteld door office 2003 opnieuw te installeren/ herstellen. Ik heb niet eerst het oude verwijderd. Na het herstellen deden alle programma's het weer en waren overal al mijn documenten bewaard gebleven, behalve in outlook. Daar ben ik alle email, adressen etc. van na november 2004 kwijt. Kan ik deze gegevens ergens op mijn computer weer terug vinden? Ik gebruik windows XP.
 
Welkom op Helpmij !

Heb je het over MS Outlook of over Outlook Express.
 
Laatst bewerkt:
Ik ben bang dat je alles kwijt bent. De volgende keer kun je beter eerst alles even exporteren naar Outlook Express. Wanneer je dan opnieuw moet installeren,kun je alles terugzetten.
 
Geplaatst door blacksheep
Ik ben bang dat je alles kwijt bent. De volgende keer kun je beter eerst alles even exporteren naar Outlook Express. Wanneer je dan opnieuw moet installeren,kun je alles terugzetten.

Outlook Express?? Je kunt ze toch beter naar een Outlook bestand exporteren denk ik, dan blijft de indeling behouden.


m.van.geuns; voer eens een zoekactie uit op jouw pc naar *.PST bestanden. Kom je deze tegen?
 
ja, dan krijg ik wel resultaat, maar dat resultaat kan ik niet openen. Wat ik krijg te zien is het icoontje van microsoft office met daar achter het woord backup of archive, als ik daar op dubbelklik, komt er een schermpje met de volgende tekst naar boven:

U probeert een bestand van het type Office Data File (.pts) te openen.

(en vervolgens iets over dat bewerken of wijzigen van deze bestanden schadelijke gevolgen kan hebben voor mijn systeem)

Ik kan er dan voor keizen het toch te openen, maar ik weet niet waarmee...
 
Ja, dat had ik ook wel bedacht, maar dan maakt ie een nieuw (naamloos) bericht aan in outlook met als attechement dat file. Al stuur ik dat mailtje dan naar mezelf, dan kan ik de attachemnt nog niet openen, want dan krijg ik weer precies dezelfde melding als die ik hierboven omschreef..
 
tja, dat was heel simpel. Ik heb alles weer terug. Ik had dat heel in het begin al gedaan maar toen wist ik nog niet dat dat bestand bestond. Onwijs bedankt voor je hulp!!!
 
Helemaal toppie :thumb:.

Graag gedaan.

Dus de volgende keer: Geen Paniek, Gewoon Helpmij!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan