outlook automatisch opstarten uitzetten

Status
Niet open voor verdere reacties.

jappertjeh

Gebruiker
Lid geworden
2 jan 2006
Berichten
432
de vraag lijkt heel simpel, maar ik heb geen idee. Bij het opstarten van windows start ook gelijk outlook mee. dit zou moeten kunnen worden uitgezet ergens in de opties, maar ik heb me rot gezocht. Kan het echt nergens vinden. Wie weet waar ik deze optie uitzet?
alvast bedankt.
 
Dit lijkt me meer een Windows optie dan dat dit in Outlook is geregeld.
Staat Outlook niet bij Start->Alle Programma's->Opstarten?
Als deze hier niet bij staat, kun je een programma gebruiken die alle opstart-programma's laat zien, dit kan bijv. met het programma WhatInStartup (NirSoft) of Autoruns (Microsoft)
 
Dit lijkt me meer een Windows optie dan dat dit in Outlook is geregeld.
Staat Outlook niet bij Start->Alle Programma's->Opstarten?
Als deze hier niet bij staat, kun je een programma gebruiken die alle opstart-programma's laat zien, dit kan bijv. met het programma WhatInStartup (NirSoft) of Autoruns (Microsoft)

nee, staat niet onder opstarten. Wat als hij wel onder al die opstartprogramma's staat dan?
 
Deze programma's geven aan wat wordt opgestart als Windows wordt opgestart.
Elk item hiervan kun je uitzetten, zodat deze niet meer wordt opgestart.
Het programma van NirSoft laat alles in één scherm zien:
whatinstartup.gif

Via het rode 'bolletje' bovenin het scherm kun je het opstarten van een programma uitzetten.

Het programma van Microsoft is wat uitgebreider en heeft verschillende tabbladen:
bb963902.Autoruns(en-us,MSDN.10).jpg

Hier kun je een vinkje voor het programma uitzetten om het opstarten te verhinderen.
 
super. ik ben nu niet thuis maar zal het vanavond proberen en dan moet het gelukt zijn!
bedankt voor je hulp:)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan