Outlook backup alle files/contactpersonen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

PJnijm

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
1 feb 2005
Binnenkort krijg ik Windows 7 op mijn pc en nu vroeg ik mij af of de automatische backup van mijn tweede seperate harde schijf ook alles in de backup zet.

Dus niet alleen je Postvak in/uit verzonden items, maar ook je archief en contactpersonen. Kortom alles wat in Outlook (Office 2007) zit wordt die automatisch gebackupt naar mijn tweede harde schijf?

Ik vind in de backup het volgende:

Outlookreservekopie Personal folders 818.169 kb.

Dat lijkt mij wel heel erg klein.
Je zou voor de zekerheid ook het boeltje kunnen exporteren (als persoonlijke mappen .pst) voordat je Windows 7 gaat installeren.

Ik heb het archief erbij gezet en krijg dan te zien in mijn F file

Archief reserve kopie 83.841 kb en
Outlookreserve kopie 732.113 kb

Handmatig exporteren is altijd weer een heel gedoe, om nog maar te zwijgen om het straks weer goed te krijgen.........maar goed alle hulp is welkom. Blijf dit het vervelendste vinden van een nieuwe pc of in mijn geval besturingssysteem.

Heb het uitgevoerd ben benieuwd of het woensdag gaat lukken, Ik zie dat allles in een ZIP bestand is terecht gekomen. Het is trouwens een trial versie

Nog een vraagje, welke instellingen moet ik overnemen van Outlook?

Je e-mailaccount instellingen zijn wellicht handig om op te schrijven/backuppen (POP3/SMTP server, gebruikersnaam/wachtwoord etc.)

Binnenkort krijg ik Windows 7 op mijn pc en nu vroeg ik mij af of de automatische backup van mijn tweede seperate harde schijf ook alles in de backup zet.

Dus niet alleen je Postvak in/uit verzonden items, maar ook je archief en contactpersonen. Kortom alles wat in Outlook (Office 2007) zit wordt die automatisch gebackupt naar mijn tweede harde schijf?

Ik vind in de backup het volgende:

Outlookreservekopie Personal folders 818.169 kb.

Kennelijk heb je PfBackup geïnstalleerd en dat functioneert prima.
Al je eigen gegevens (mails, agenda, notitites, contactpersonen) zitten in in dat bestand.
Wat niet: je accountgegevens en de eventuele 'regels' voor het afhandelen van je mail.
De regels kan je ook exporteren:
In Outlook:
- menu 'Extra'
- Regels en waarschuwingen...
- en rechtsbovenaan klikken op 'Opties...'

LET OP: bij het opnieuw importeren van de regels, éérst je Outlookreservekopie.pst importeren. Regels die verwijzen naar een aangemaakte submap functioneren anders niet goed (meer).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan