Pas geleden heb ik XP opnieuw moeten installeren na een foutmelding en dat ik Outlook helemaal niet meer kon openen. Ik had mijn mails daarvoor al een keer gekopieerd van de harde schijf naar de externe schijf en ook nog eens ge-exporteerd. Vervolgens kon ik ze niet meer terugzetten. Ik kreeg de volgende mededeling:
"Kan geen berichten in deze map vinden of er is een andere toepassing actief waarin de vereiste bestanden zijn geopend. Selecteer een andere map of sluit andere toepassingen waarin bestanden mogelijk zijn geopend."
Alle bestanden staat .dbx achter. Ik wil ze wel graag weer terug. Nu ben ik bang om nieuwe mapjes te maken, want als ik ze weer kwijt ben, kan ik alles weer opnieuw doen.
Wie kan mij helpen om mijn oude mails weer terug te krijgen?
"Kan geen berichten in deze map vinden of er is een andere toepassing actief waarin de vereiste bestanden zijn geopend. Selecteer een andere map of sluit andere toepassingen waarin bestanden mogelijk zijn geopend."
Alle bestanden staat .dbx achter. Ik wil ze wel graag weer terug. Nu ben ik bang om nieuwe mapjes te maken, want als ik ze weer kwijt ben, kan ik alles weer opnieuw doen.
Wie kan mij helpen om mijn oude mails weer terug te krijgen?
Laatst bewerkt: