Outlook - Berichten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mhorstman

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
11 aug 2009
Hallo,

Sorry ik ben nieuw hier en weet niet waar ik deze vraag moet stellen (wel rubriek).

Vraag:

Ik heb op mijn werk de engelse versie van outlook 2003, elke keer als er een email binnenkomt en je staat per ongeluk op het berichtje dan wordt deze beschouwd als gelezen. Dat is heel irritant.

Is er binnen outlook een optie om het bericht te lezen alleen als je er echt op dubbel klik, zoals het normaal ook gaat.
Want als ik nu bijvoorbeeld alle berichten met ctrl + A selecteer dan worden ze automatisch als gelezen beschouwen.

Hoop dat iemand mij kan helpen :)

Groeten
Martin

Welkom op Helpmij.:)

Ik heb je vraag naar de juiste sectie verplaatst, het heeft niets met "websites maken" te maken.
Verplaatst Websites maken > Algemene vragen --->>> Software > Microsoft Office > Outlook.

In Outlook ga je naar;
Tools > options > other > knop "Reading pane", hier kun je het 1 en ander instellen.

Ik vermoed dat bij jou de "Mark item as read when selection changes" aangevinkt staat. Bij mij (heb ook een Engelse versie die ik op mijn werk gebruik) staat alleen de "Single ker reading using space bar" aangevinkt. Ik moet handmatig de mailtjes op "Read" zetten.

Bedankt

Hey Crash,

Top.. heb het aangepast.. nu weet ik weer welke emails ik wel of niet gelezen hebt.

Fijne avond..

Hoop dat ik iemand de volgende keer ook blij kan maken met beantwoorden van een vraag.

Groet!
Martin

Mooi zo en graag gedaan.:) Kun je nog even de status van je topic op "Opgelost" zetten rechts onder op de pagina.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan