Outlook bestanden redden uit dode XP (prof)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Snappy1

Gebruiker
Lid geworden
16 jul 2006
Berichten
10
Hallo,
Mijn XP Prof op de laptop is dood. Geen regelrechte ramp want ik kan een schone start maken (opnieuw installeren). Maar eerst moet ik wel perse mijn outlook bestanden redden (in- en out-box + adressen).
Ik ben niet thuis in DOS. Abracadabra voor me.
Ik heb wel ergens een opstartdiskette op internet gevonden voor XP Prof. (6 diskettes). Die heb ik gemaakt. Tot daar ben ik gekomen, maar nu ben ik definitief verloren. Wie helpt me verder.
Het schijnt dat Outlook bestanden staan in het bestand outlook.pst (alles? In, Out, Adressen, Tasks etc???).
Hoe kom ik daar als ik helemaal niet meer in WinXP kan? Ook de veilige modus werkt niet meer.
 
Snappy1 zei:
Hallo,
Mijn XP Prof op de laptop is dood. Geen regelrechte ramp want ik kan een schone start maken (opnieuw installeren). Maar eerst moet ik wel perse mijn outlook bestanden redden (in- en out-box + adressen).
Ik ben niet thuis in DOS. Abracadabra voor me.
Ik heb wel ergens een opstartdiskette op internet gevonden voor XP Prof. (6 diskettes). Die heb ik gemaakt. Tot daar ben ik gekomen, maar nu ben ik definitief verloren. Wie helpt me verder.
Het schijnt dat Outlook bestanden staan in het bestand outlook.pst (alles? In, Out, Adressen, Tasks etc???).
Hoe kom ik daar als ik helemaal niet meer in WinXP kan? Ook de veilige modus werkt niet meer.
je hebt wel een cd met xp pro?
 
Snappy1 zei:
Ja, heb ik. Ik kan ook opstarten vanaf de CD.
als je dat doet kan je volgens mij ook kiezen om op te starten vanaf de cd en dan te kiezen voor een installatie repareren
 
Snappy1 zei:
Dat kan als je vantevoren , dus met werkende XP je voorzorgsmaatregelen hebt genomen. Is dus niet het geval bij mij. Systeemherstel lukt dus niet.
Ik vond hier informatie over op digiweetjes.nl. (http://www.digiweetjes.com/Besturing/WinXP/WindowsXP48.html)
nee als je via de cd opstart dan krijg je op gegeven moment de keuze wat je wilt doen, nieuwe xp, partitie wissen of bestaande installatie repareren, dit is wat anders dan systeemherstel
 
Ik kan kiezen uit:
XP installeren (enter)
XP herstellen of repareren (R)
Exit (F3)

Ik doe R

Ik kom in de herstelconsole

"De herstelconsole biedt mogelijkheden voor systeemreparatie en -herstel.
c:\>

maar dan??? En is dit wel wat ik nodig heb? Is er iets mis met mijn system?
 
Wat ook kan denk ik

Als je een [Enter] geeft kom je bij installeren.

Hij gaat dan denk ik zoeken naar vorige versies.

Als je dan Repareren kiest zal hij het zelf proberen.

Eric.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan