Outlook blokkeert na word foutmelding

Status
Niet open voor verdere reacties.

brandsma

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
7 jun 2011
Wanneer ik een mail wil beantwoorden in outlook dan blokkeert outlook en krijg ik de melding dat er een fout is opgetreden en msword moet worden afgesloten. Outllook mis dan niet meer te gebruiken. Sluit af en start opnieuw op, probleem tijdelijk verholpen. Maar het wordt steeds erger.
Ik heb word als e mail editor, maar heb die ook nodig, kan deze niet missen. Dus het is geen optie om dit uit te schakelen. Ik gebruik XP SP3 met Office 2003.
Andere meldingen in de EV: (Source Microsoft Office 11; Category None; EventID 1000)
Faulting application winword.exe, version 11.0.8169.0, stamp 465f2a40, faulting module ntdll.dll, version 5.1.2600.5512, stamp 4802a12c, debug? 0, fault address 0x000109f9.

Hoi,

Voer een herstelactie uit op MsOffice.
Via het Configuratiescherm > Software, klik je éénmaal op het MsOffice programma en kies je niet verwijderen maar .... (repareren of herstellen o.i.d.).
Je moet wel de originele installatie-bron bij de had hebben. Voor 2003 is dat meestal de CD.

repair optie

De repair optie is niet succesvol geweest. Vrijwel gelijk hetzelfde probleem. Tijdelijk helpt het hernoemen van extend.dat. Het probleem komt echter toch weer terug

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan