goedemorgen allemaal,
Misschien dat jullie mij een beetje kunnen helpen.
Ik heb namelijk helaas totaal geen kaas gegeten van VBA etc.
Wat ik graag wil is het onderwerp van een ontvangen e-mail automatisch kunnen aanpassen.
Dit om de mail aan een categorie te kunnen hangen. bijvoorbeeld:
[prive], [zuid],[belangrijk][link] etc etc.
Met automatisch bedoel ik een dropdownmenu waarin je de categorie kiest en vervolgens op ok klikt ofzo iets.
Zou zoiets mogelijk zijn? Ik mis het namelijk wel in outlook.
Ik kan voor alle categorieën ook wel aparte mappen maken onder de inbox, maar echt overzichtelijk wordt dat niet, en belangrijker een mail naderhand opzoeken is dan helemaal onmogelijk (zoeken in meerdere mappen vind outlook niet leuk)
alvast bedankt voor het meedenken
oja, zie bijlage voor een " grafisch" voorbeeldje
gr
Remco
Misschien dat jullie mij een beetje kunnen helpen.
Ik heb namelijk helaas totaal geen kaas gegeten van VBA etc.
Wat ik graag wil is het onderwerp van een ontvangen e-mail automatisch kunnen aanpassen.
Dit om de mail aan een categorie te kunnen hangen. bijvoorbeeld:
[prive], [zuid],[belangrijk][link] etc etc.
Met automatisch bedoel ik een dropdownmenu waarin je de categorie kiest en vervolgens op ok klikt ofzo iets.
Zou zoiets mogelijk zijn? Ik mis het namelijk wel in outlook.
Ik kan voor alle categorieën ook wel aparte mappen maken onder de inbox, maar echt overzichtelijk wordt dat niet, en belangrijker een mail naderhand opzoeken is dan helemaal onmogelijk (zoeken in meerdere mappen vind outlook niet leuk)
alvast bedankt voor het meedenken

oja, zie bijlage voor een " grafisch" voorbeeldje
gr
Remco