Outlook - categorie toevoegen aan onderwerp

Status
Niet open voor verdere reacties.

R3MCO

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
12 aug 2007
Berichten
3
goedemorgen allemaal,

Misschien dat jullie mij een beetje kunnen helpen.
Ik heb namelijk helaas totaal geen kaas gegeten van VBA etc.

Wat ik graag wil is het onderwerp van een ontvangen e-mail automatisch kunnen aanpassen.
Dit om de mail aan een categorie te kunnen hangen. bijvoorbeeld:
[prive], [zuid],[belangrijk][link] etc etc.
Met automatisch bedoel ik een dropdownmenu waarin je de categorie kiest en vervolgens op ok klikt ofzo iets.

Zou zoiets mogelijk zijn? Ik mis het namelijk wel in outlook.
Ik kan voor alle categorieën ook wel aparte mappen maken onder de inbox, maar echt overzichtelijk wordt dat niet, en belangrijker een mail naderhand opzoeken is dan helemaal onmogelijk (zoeken in meerdere mappen vind outlook niet leuk)

alvast bedankt voor het meedenken ;)
oja, zie bijlage voor een " grafisch" voorbeeldje

gr
Remco
 

Bijlagen

  • categorie_outlook.JPG
    categorie_outlook.JPG
    65,4 KB · Weergaven: 72
Hoi Remco,

Er is een standaard functie categorieën in outlook.
Hierbij zijn een aantal categorieën standaard gevuld maar je kan ook zelf nieuwe aanmaken.
Kan je daar ook mee uit de voeten?

Groet, Karel
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan