Outlook.com veiligheid

Status
Niet open voor verdere reacties.

Annelieke

Gebruiker
Lid geworden
20 apr 2012
Berichten
20
Mijn Hotmail account is omgezet naar Outlook.

Op Hotmail en nu ook op Outlook kon je berichten vooraf laden. Tot nu toe had ik nooit wat met deze optie gedaan, dus beide keuze vakjes (wel/niet vooraf laden) waren leeg.

Ik vraag me af of deze fuctie dus aanstond, en of dit veiligheidsrisico's met zich mee brengt.
Stel, een persoon die kwaad wilt stuurt je een mail met spyware tools of iets dergelijks, en ik open de mail niet, ik verwijder hem niet, ik doe gewoon alsof hij er niet is. Wat zijn voor mij dan de risico's, zowel met en zonder deze optie aan? Ben ik dan 'besmet'?


Ik zie nu trouwens dat ik deze in een totaal verkeerde categorie heb geplaatst. Zou hij verplaatst kunnen worden?
 
Laatst bewerkt:
Risico lopen we allemaal. Maar er is wat tegen te doen. Outlook.com gebruikt technologie, waarmee ongewenste e-mail wordt geblokkeerd voordat het in je Postvak IN terechtkomt. Toch kan het gebeuren dat ongewenste berichten in je postvak verschijnen, of dat gewenste berichten in de map Ongewenst worden gezet.
•Als je een bericht krijgt waarvan je denkt dat het spam is, klik je het selectievakje naast de berichttitel aan. Klik dan bovenaan in het menu op Ongewenst.
•Als je een bericht in de map Ongewenst krijgt dat daar niet thuishoort, dan klik je het selectievakje naast de berichttitel aan. Klik in het menu op Niet ongewenst.
 
@annalieke,

heb je vraag even in de juiste sectie geplaatst succes met je vraag:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan