Outlook.com

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste Edmoor,
bedankt voor je suggestie's. En weer....helaas wil dit niet werken in microsoft office 2010.
Maar er bestaat een oplossing : windows live mail (windows essentials 2012). Je kunt hierin wel alle aangemaakte mappen zien, bewerken en beheren. Werkt super!

Edmoor, oplossing werkt helaas ook niet. Gebruik nu windows live mail (windows essentials 2012), alles werkt hier super en vooral soepel.

Het waren inderdaad maar suggesties.
Daarnaast is Outlook.com nog een preview dus wellicht dat het later wel gaat werken.
Goed dat je het toch voor elkaar hebt met de Live versie :)

Microsoft heeft voor Office 2003, 2007 en 2010 de Outlook Connector gemaakt... deze wordt dan gedownload zodra je een hotmail account wil toevoegen.
En het is weldegelijk mogelijk daarmee om alle mappen te synchroniseren met de webvariant.

Handmatig downloaden kan ook:

32 bit download
64 bit download

Laatst bewerkt:
doordat ik plotseling een paar dagen weg moest, reageer ik wat laat. En zie dat mijn topic een eigen leven is gaan leiden. en ik dus nog steeds geen antwoord heb op mijn vraag.

Bij mij is dus het volgende aan de hand. Ik heb een outlook .com adres aangemaakt en na ongeveer een dag liep alles goed.
Inmiddels komen ook al mijn e-mails binnen in Windows Live Mail.

Alleen als ik Windows LIve mail open, krijg ik altijd het venster, dat ik opnieuw moet inloggen, dit klik ik op het kruisje weg en mijn mails komen gewoon binnen.
Nu ben ik een beetje bang dat het op een gegeven moment niet meer lukt en ik niet weet met welk account ik dan moet inloggen, dat is dus mijn probleem.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan