Outlook compatibiliteitsprobleem

  • Onderwerp starter Onderwerp starter mdk
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

mdk

Gebruiker
Lid geworden
19 feb 2009
Berichten
54
Hallo allemaal,

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Ik heb in Outlook 2007 per ongeluk compatibiliteitsmodus naar windows 2000 aangeklikt.
Daarna werkte mijn outlook niet meer....en gaf aan "installeer opnieuw".
Ik heb daarna heel mijn officepakket verwijderd en opnieuw geïnstalleerd...
Maar nu werkt outlook nog niet.
Ik heb gegoogeld en vond dat als je de compatibiliteit aanzet dat dit niet op te lossen is door opnieuw te installeren,omdat je register wordt aangepast.
Ze geven als oplossing dat je dit moet uitvoeren op je PC:
regsvr32 /u %systemroot%\apppatch\slayerui.dll

ALs ik dat doe, met voor %systemroot% C:\windows, krijg ik de volgende foutmelding:
Code:
 Het in het geheugen laden van de bibliotheekC:\windows\apppatch\slayerui.dll is mislukt. Kan opgegeven module niet vinden.

En daar houdt het voor mij op ;)...
Iemand nog een idee hoe ik dit kan oplossen?

Alvast heel erg bedankt voor het meedenken!

Groetjes,
MDK

p.s. ik gebruik windows xp sp3
 
Ik heb in Outlook 2007 per ongeluk compatibiliteitsmodus naar windows 2000 aangeklikt.
Dit heb je niet in Outlook gedaan neem ik aan.
Dus vanuit Windows gewoon weer ongedaan maken?
 
Dit heb je niet in Outlook gedaan neem ik aan.
Dus vanuit Windows gewoon weer ongedaan maken?

Heb ik wel in Outlook gedaan, voor zover ik me kan herinneren..... En Outlook werkt nu ook niet meer...alle andere office programma's wel
 
Laatst bewerkt:
Waar in Outlook? Want zo'n functie bestaat volgens mij helemaal niet.

Kijk of je Outlook kunt opstarten in veilige modus met het commando "outlook /safe".
 
Als ik outlook probeer te starten in veilige modus(of niet), krijg ik de volgende melding:
Code:
Het bestand CRYPT32.dll is niet compatibel met Microsoft Office Outlook. Installeer Outlook opnieuw.

Ik heb heel mijn office dus al opnieuw geïnstalleerd....en ik blijf daarop hangen!
 
Ik heb het gevonden!

  1. Zoeken naar je outlook.exe
  2. Met rechtmuisknop klikken
  3. kiezen voor eigenschappen
  4. ga naar tabblad compatibiliteitsmodus
  5. en pas daar je instellingen aan (in mijn geval vinkje weghalen bij comp.modus).

Outlook opstarten, en het werkt weer!

pfff...thanks voor het meedenken in ieder geval...
 
Zoals ik al zei: dat is niet binnen Outlook maar in Windows. En daarmee heb je dus ongedaan gemaakt wat je eerder hebt aangepast.

Fijn dat het is opgelost.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan