Outlook Connector voor Thunderbird?

Status
Niet open voor verdere reacties.

JochemBr

Gebruiker
Lid geworden
25 mrt 2013
Ik heb een poosje geleden Thunderbird geïnstalleerd.
Mijn @live.nl e-mail adres toegevoegd, maar er kwam dus alleen het Postvak IN
Met Outlooc Connector is het opgelost (In office Outlook).
Bestaat dit ook voor Thunderbird?

JochemBr

Zover ik weet niet: Microsoft heeft de Outlook connector alleen uitgebracht voor Microsoft Outlook (hun eigen mail-product :P)
EDIT: Misschien kun je het via de webmail-plugin http://webmail.mozdev.org/ regelen. Wel lijkt hier te staan dat alleen @hotmail.* domeinen worden ondersteund, dus niet @live.com of @live.nl mail-adressen, zoals jij zegt te hebben.

Tijs.

Laatst bewerkt:
Ja, lijkt mij wel wat, maar waar kun je dat downloaden?
En, volgens mij is @live.nl toch een onderdeel van @hotmail?

JochemBr

Downloads: hier
Hoe te downloaden en installeren: Staat in de FAQ (eerste item).
Verder kan je evt. deze popi-jopie video of deze link je wat helpen bij het installeren/instellen.

Nogmaals: Jouw domeinnaam staat er niet bij. Je kunt het proberen, natuurlijk, maar geen enkele garantie dat het gaat werken.
Verder ken/gebruik ik deze software zelf niet, dus je bent op jezelf aangewezen of op anderen die het wel kennnen.

Tijs.

Gedownload, maar, geen resultaat! Jammer, dan moet ik het maar doen met de webmail, of ik moet nog een @hotmail.com account aanmaken!

JochemBr

Kan ik misschien beter Windows Live Mail downloaden? Is dat een goed alternatief?

JochemBr

Houd je hetzelfde probleem bij. Functioneel (qua ondersteunde types mailservers) zijn Windows Live Mail en Thunderbird namelijk vergelijkbaar. Tel daarbij dat je Thunderbird nog kunt uitbreiden met het een en ander en Windows Live Mail niet eens...

Tijs.

Live Mail is van Microsoft, is die connector daar toch ook niet geschikt voor?

JochemBr

Connector kan daar niet worden gebruikt, alleen in Outlook.

Tijs.

Had ik ook al ondervonden!
Dan is het nu opgelost!

JochemBr

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan