Outlook connector werkt niet!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Buddy61

Gebruiker
Lid geworden
14 mei 2001
Berichten
396
Heb Outlook connector geïnstalleerd in Outlook (niet Outlook express) en staat ook boven in de menubalk maar doet niets, ook bij o.a. een account toevoegen reageert hij niet!
Heb hem al een keer gede-installeerd en weer geïnstalleerd maar dat mag allemaal niet baten.

Bij de account van Hotmail die jaren goed functioneerde krijg ik nu de melding:

Taak xxxxxxxx@ hotmail.com: Map: Postvak IN Synchroniseren van headers... rapporteert fout (0x800CCC33): De toegang tot de account is geweigerd. Controleer uw gebruikersnaam en uw wachtwoord. De server heeft als volgt geantwoord: Forbidden.”

Wie kan me helpen?
Bedankt!

Nog steeds geen reactie is er dan helemaal niemand die me kan helpen?
Raar, nog niet eens een reactie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Moderators waar zij jullie
!
 
Laatst bewerkt:
Zelfde ellende

Na 1-9-2009 spontaan gestopt met werken, zelfde fout melding:

Taak ....@hotmail.com: Map:Postvak IN Synchroniseren van headers... rapporteert fout (0x800CCC33): De toegang tot de account is geweigerd. Controleer uw gebruikersnaam en uw wachtwoord. De server heeft als volgt geantwoord: Forbidden.


Wie weet hoe dit kan plz help...:shocked:
 
Ook ik heb hetzelfde probleem sinds 1 september. Van alles geprobeerd maar mocht helaas niet baten. Ben benieuwd of er een oplossing bestaat voor dit bijzonder irritante probleem.
 
Nog niemand een oplossing?
Lijkt me toch sterk!!!!!!
 
Nog steeds geen reactie is er dan helemaal niemand die me kan helpen?
Raar, nog niet eens een reactie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Moderators waar zij jullie!
 
Nog niemand een oplossing?
Lijkt me toch sterk!!!!!!

Misschien, misschien..................., ik heb zojuist (zie datum van dit bericht) de Outlook connecter geïnstalleerd en ik moet zeggen dat deze perfect werkt.

Je schrijft dat je 'm een keer opnieuw hebt geïnstalleerd, maar heb je na de 'nette' manier van verwijderen (dus vanuit programma's en onderdelen) ook al eens geprobeerd om Ccleaner daarna éérst even het register te laten schonen alvorens je opnieuw probeerde te installeren?

Wat ik ook ontdekte toen ik deze connector installeerde was dat na de eerste opstart ik een melding kreeg dat er een update van de connector beschikbaar was en dat deze automatisch opgehaald ging worden. Aldus geschiedde. Ik wil hiermee aangeven dat ik dus in eerste instantie alleen de connector bij Microsoft heb gedownload en daarná pas (na de kale installatie van die connector) die melding verscheen over een noodzakelijke update.

Welnu, dáár zit misschien voor de probleemhouders in dit topic dé oplossing. Microsoft biedt probleemhouders van updates gratis ondersteuning aan. Deze ondersteuning geldt alléén voor problemen met updates. De hulp geldt voor geen enkele andere vraag.

Als je je vraag dus een beetje handig formuleert, dan gaat een Microsoft technicus geheel kosteloos voor je aan de slag.

Last but not least............. hulp vragen heeft alleen nut als je legale Windowssoftware op je hdd hebt staan...................... maar ja, da's een beetje een open deur intrappen denk ik?

En nu maar hopen dat er geen misbruikwaarschuwing voor gast0225 volgt omdat hij post in een topic van september 2009.........................

Klik voor gratis Microsoft hulp.
 
Laatst bewerkt:
Bedankt voor de reactie gast0225.
Maar het door jouw beschrevene is mij bekend en allemaal uitgevoerd maar het mag allemaal niet baten.......
 
Vreemd. Ik heb ook net de connector geïnstalleerd om live/hotmail te beheren in Outlook 2003.

Ook de upgrade gedaan, die pop-upte in mijn scherm (anders werkte het niet).

Maar ik krijg dus allerlei foutmeldingschermpjes, meteen bij (automatische, dus na de upgrade) herstart.
Zoals: de netwerkverbinding is verbroken,. terwijl dat niet het geval is, alles werkt online.

Ik kan de apart gemaakte Persoonlijke map van mijn live-emailadres niet openen, want dan krijg ik te lezen: "Kan de set mappen niet openen. De server is niet beschikbaar. Neem contact op met de beheerder als deze situatuie zich blijft voordoen."

En nu krijg ik na heropening van Outlook WEER een schermpje, dat ik, "Als ik toegang wil blijven houden via MS Officie Outlook, ik een upgrade moet uitvoeren naar de laatste versie van Outlook Connector. Als ik de de upgrade nu uitvoer, wordt MS Officice Outlook gesloten en opnieuw gestart".
Maar dat had ik dus al gedaan.:shocked::eek::shocked:

Heb dat opnieuw gedaan en kreeg weer hetzelfde verhaal:

"Er kan geen upgrade worden uitgevoerd naar de laatste versie van Outlook Connector. Controleer of u verbinding hebt met internet en probeer het opnieuw. Als het probleem blijft bestaan, neemt u contact op met het ondersteuiningspersoneel".

Dus maar contact opnemen met Microsoft.

Heb dat gedaan. Houdt jullie op de hoogte.
 
Laatst bewerkt:
Graag.
Ik herken inmiddels het probleem. Ik heb het ook gehad, maar na wat feubelen etc. etc. werkte het weer prima.
 
maar na wat feubelen etc. etc. werkte het weer prima.
Dat is mooi. Maar kun je dat "feubelen etc. etc.", wat nader omschrijven en dan in abn a.u.b.?
 
Laatst bewerkt:
Vanzelfsprekend moet het freubelen zijn i.p.v. feubelen.
Verwijderen en herinstalleren.
 
Misschien, misschien..................., ik heb zojuist (zie datum van dit bericht) de Outlook connecter geïnstalleerd en ik moet zeggen dat deze perfect werkt.

Je schrijft dat je 'm een keer opnieuw hebt geïnstalleerd, maar heb je na de 'nette' manier van verwijderen (dus vanuit programma's en onderdelen) ook al eens geprobeerd om Ccleaner daarna éérst even het register te laten schonen alvorens je opnieuw probeerde te installeren?

Wat ik ook ontdekte toen ik deze connector installeerde was dat na de eerste opstart ik een melding kreeg dat er een update van de connector beschikbaar was en dat deze automatisch opgehaald ging worden. Aldus geschiedde. Ik wil hiermee aangeven dat ik dus in eerste instantie alleen de connector bij Microsoft heb gedownload en daarná pas (na de kale installatie van die connector) die melding verscheen over een noodzakelijke update.

Welnu, dáár zit misschien voor de probleemhouders in dit topic dé oplossing. Microsoft biedt probleemhouders van updates gratis ondersteuning aan. Deze ondersteuning geldt alléén voor problemen met updates. De hulp geldt voor geen enkele andere vraag.

Als je je vraag dus een beetje handig formuleert, dan gaat een Microsoft technicus geheel kosteloos voor je aan de slag.

Last but not least............. hulp vragen heeft alleen nut als je legale Windowssoftware op je hdd hebt staan...................... maar ja, da's een beetje een open deur intrappen denk ik?

En nu maar hopen dat er geen misbruikwaarschuwing voor gast0225 volgt omdat hij post in een topic van september 2009.........................

Klik voor gratis Microsoft hulp.
Beste gast0225,

Die gratis hulp gaf als antwoord op mijn vraag (ik heb legale software):
Geachte heer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw vraag aan Microsoft Technical Support.

Uit uw omschrijving begrijpen wij dat u informatie wenst betreffende Outlook 2003.

Wij willen u natuurlijk graag van dienst zijn bij het beantwoorden van uw vraag. Ons team is echter gespecialiseerd in het behandelen van Windows Update/Microsoft Update vragen. Uw verzoek valt buiten deze categorie.

Het is natuurlijk belangrijk dat u snel een antwoord krijgt op uw vraag. Hieronder vind u de link naar de juiste update voor de Outlook Connector:

http://www.microsoft.com/downloads/...89-af2e-41f9-a175-f93e1377959f&displaylang=en

Wanneer u nog meer vragen heeft, dan zijn wij u graag verder van dienst. Wij zijn telefonisch bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 8:00 tot 18:00 uur op telefoonnummer 020 500 1500.

Met vriendelijke groeten,


Het Microsoft Technical Support team.

Microsoft B.V.

http://support.microsoft.com/contactus/?ws=mscom

http://www.microsoft.nl
Heb vervolgens eerst de eerste installatie van Connector (versie 2010) mbv toen gemaakt Systeemherstelpunt ongedaan gemaakt.
Vervolgens (na nieuw Systeemherstelpunt gemaakt te hebben, altijd handig, zo blijkt, ook van Microsoft-spullen:mad:) het nieuwe bestand geïnstalleerd.

Alles leek in orde, geen rare schermpjes met foutmeldingen, geen upgradewaarschuwingsberichten, echter gaf aanklikken ivm toevoegen account (bovenin achter de nieuwe knop Outlook Connector) geen reactie.
De handleiding is dezelfde als van de versie 2010, dus die klopt al weer niet met wat er met die van mij gebeurde met de versie die ik er nu op heb staan.

Beste gast0225,
Wat heb jij nou precies gedaan?
Je schrijft: verwijderen en herinstalleren.
Waarom zou een tweede installatie wel werken????

En ..kennelijk heb JIJ een vraag gesteld en antwoord gekregen van Microsoft?
Zoj, wat was het antwoord?

Zou je kortom, svp wat specifieker willen zijn in hoe het jou is gelukt?
Alvast dank.
 
Het is eigenlijk heel simpel. Ik kreeg na een week of 3 perfect werkende Connector, opeens bij het opstarten van de machine / Outlook, een popup dat de Connector eerst moest worden geupdate alvorens naar behoren te kunnen werken. Dus braaf de update binnengehaald en geïnstalleerd. Dit resulteerde in een foutmelding. Ik stond zelfs al op het punt om de Conector definitief weer te verwijderen toen ik meende nog 1 poging te moeten doen.
Derhalve heel Connector middels software verwijderd en daarna weer opnieuw geïnstalleerd. Toen werkte het weer prima.
Hetzelfde probleem 1x weer teruggehad en op exact dezelfde wijze weer opgelost.
Nu draait de Connector al weer 2 weken probleemloos.
Ik vermoed dat de Connector nog niet uitontwikkeld is en dat sommige algemene Windows updates de boel verstieren.
 
Laatst bewerkt:
Topic is uit 2009. Tevens graag een eigen vraag maken a.u.b. Het is niet netjes om in een ander zijn of haar vraag jouw probleem aan de orde te stellen. Bovendien is het verwarrend voor de helpers.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan