Outlook contactpersonen - brief word

Status
Niet open voor verdere reacties.

jaah90

Gebruiker
Lid geworden
9 nov 2008
Berichten
23
Goedemorgen,

Gebruikte office versie: 2003

Ik heb de volgende vraag:

Ik heb in Microsoft Outlook allemaal contactpersonen aangemaakt. Ik heb onder andere ook het veld bij bedrijf, woonplaats, adres, postcode etc. ingevuld.
Ik wil via microsft word een brief maken, die verstuurd gaat worden (geen email maar via de post) aan bepaalde contactpersonen van mijn outlook contactpersonenlijst (stuk of 20). Ik vind het persoonlijk gekkenwerk om alles te gaan kopieren en plakken. Gelukkig heeft Microsft word een functie binnen extra ==> brieven en verzendlijsten --> afdruk samenvoegen. Deze functie maakt gebruik van een adressenlijst.
Is het mogelijk om de contactpersoongegevens van microsft outlook te exporteren naar een adressenlijst voor microsft word zodat ik niet alles hoef te kopieren?
Zijn er speciale programma's hiervoor? Converteren?

Ik dank u, uiteraard, bij voorbaat.

mvg,

Jaah90
 
Je kunt de contactpersonen exporteren uit outlook als .xls of .csv. en vervolgens als bronbestand gebruiken.
Maar afdruksamenvoegen kan ook met je outlook adresboek overweg.
uitleg

mvg leo
 
Je kunt de contactpersonen exporteren uit outlook als .xls of .csv. en vervolgens als bronbestand gebruiken.

Hoe kan ik dan de contactpersonenlijst exporteren uit Outllook als .xls of .csv?
kan ik dan ook selecteren welke contactpersonen in exporteer? (Zodat ik niet een adressenlijst maak van al mijn contacten in outlook)
 
Menu bestand > importeren en exporteren > naar een bestand exporteren > kiezen voor csv of excel (door het lijstje scrollen)
Je kunt de lijst alleen achteraf bewerken, daar er geen mogelijkheid is voor selectie criteria (welke wel en welke niet)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan