outlook contactpersonen kwijt

Status
Niet open voor verdere reacties.

jantje59

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
18 jul 2009
Berichten
2
Hoi, pas wilde ik outlook 2007 openen en dat lukte niet, kon scherm niet weergeven of zo.
Kortom, het werkte niet meer. Gekeken op dit forum en tip gevolgd; Nieuwe account aangemaakt en dan oude verwijderen. Echter, dat heb ik omgedraaid. Eerst oude weggegooid en toe nieuwe aangemaakt.Gevolg; heel mij contactpersonen weg. Gerecoverd via mijn telefoon, dat lukte maar de distributielijsten zijn pleite! Ramp! 5 mappen met wel 200 contactpersonen weg, wie helpt mij? Systeemherstel laten lopen maar dat heeft niets opgeleverd.
Jantje:confused:
 
Hoi, pas wilde ik outlook 2007 openen en dat lukte niet, kon scherm niet weergeven of zo.
Kortom, het werkte niet meer. Gekeken op dit forum en tip gevolgd; Nieuwe account aangemaakt en dan oude verwijderen. Echter, dat heb ik omgedraaid. Eerst oude weggegooid en toe nieuwe aangemaakt.Gevolg; heel mij contactpersonen weg. Gerecoverd via mijn telefoon, dat lukte maar de distributielijsten zijn pleite! Ramp! 5 mappen met wel 200 contactpersonen weg, wie helpt mij? Systeemherstel laten lopen maar dat heeft niets opgeleverd.
Jantje:confused:


Wat je weg gooit, is niet weg, tenzij je er opnieuw overheen heb geschreven, maar als je gewoon werkt, dan heb je dat als het goed is nog niet gedaan.
Met Getdataback (programma, kun je veel terug halen. Maar het is wel even zoeken. En je moet het vervolgens als je het heb gevonden op een extern, of een andere lokatie opslaan. beste is een usb stickje ofzo.

Heb je deep down inside je pc al gekeken of er nog iets staat? Vaak kun je via outlook, en dan iets van extra, opties, onderhoud, kijken waar je archiefmap bewaard word. (dit is een voorbeeld van outlook xpress6 hoor;) maar misschien dat bij jouw versie ook wel zo iets staat. bij mij zie je dan deze link:
D:\Documents and Settings\XXXX\Local Settings\Application Data\Identities\{XXXFF0FC-09F0-4941-B4C0-867E22DECCAF}\Microsoft\Outlook Express
Misschien dat erbij jou alsnog een oude map staat van je oude account? Want de gebruiker is weg maar misschien staat je map er nog wel?
 
alles van outlook weg

Ik heb gezocht en backups gevonden, teruggezet maar dan zet hij alleen verwijderde items terug. Heel mijn postvak IN met alle submappen met daarin belangrijke info is en blijft pleite. Ook dus de distributielijsten in contactpersonen. Nog niet geholpen, dank voor je ideeen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan