Outlook contactpersonen

• Onderwerp starter Onderwerp starter mcl
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

mcl

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Besturingssysteem
Windows 10
Office versie
2022
Hallo,
Als ik een nieuw bericht wil maken klik ik op Nieuw bericht.
Als ik dan op Aan klik krijg ik het venster met namen selecteren. Dat is leeg, maar als ik op het startblad op CTC personen klik, zie ik alle namen staan.
Links onder MIJN CTC PERSONEN staat: Contactpersonen en Contactpersonen (alle....)
Als ik hier op de bovenste klik, Contactpersonen dus..) krijg ik wel alle namen te zien.
Hoe krijg ik de namen als ik een nieuwe mail maak en op AAN klik

Als ik op VERZENDEN klik zie ik dit alleen:Knipsel.PNGKnipsel.PNG

Als ik dan op Aan klik krijg ik het venster met namen selecteren. Dat is leeg,
Ik kan het werkelijk niet geloven. Je wilt een e-mail sturen, opent een nieuw bericht en klik op Aan... dan krijg ik in Windows Live Mail keurig de lijst met contactpersonen!

Kijk later eens naar The Address List Cannot Be Displayed in Outlook (Fix) Lees het artikel, maar gebruik de tool niet.

Ik kan het werkelijk niet geloven. Je wilt een e-mail sturen, opent een nieuw bericht en klik op Aan... dan krijg ik in Windows Live Mail keurig de lijst met contactpersonen!
Ja hè hè, je vergelijkt appels met peren. Geen wonder dat die anders smaken. En je kan dat echt niet geloven? :d

Ja, goed. Ben je het niet met me eens dat zulke simpele dingen moeten werken in een programma als Outlook. Als ik al die problemen over Outlook lees op internet, dan is duidelijk dat veel mensen er niet mee kunnen omgaan, het programma ingewikkeld is en het programma zelf niets kan oplossen. Ook is blijkbaar de handleiding te ingewikkeld want mensen begrijpen het niet. Hoe kan het anders dat ze het zelf niet snel kunnen oplossen! Pak maar eens een willekeurig artikel met een probleem van Outlook op internet en je bent geheid een uur en meer bezig om het uit zoeken wat je aan het probleem moet/kunt doen.

Ik heb MS Outlook er helemaal afgehaald en opnieuw geinstalleerd en alles is weer OK.
Maar, eens, het blijft soms een lastig programma.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan