Silas
Gebruiker
- Lid geworden
- 6 jan 2008
Hallo allemaal.
Ik ben op tweakers fanatiek bezig met het oplossen van een probleem. Alleen zijn ze erg laat met reageren, en ik heb er haast bij dat mijn probleem opgelost wordt.
Het probleem:
Ik heb de volgende situatie
1 exchange server.
3 exchange gebruikers
2 gebruikers werken probleemloos.
de 3de gebruiker heeft problemen met outlook. deze crashed constant.
Alle computers achter deze exchange server hangen niet in het domein. De 2 gebruikers zonder problemen kunnen alles. ook de agenda van de 3de gebruiker zien en wijzigen.
De derde gebruiker opent outlook, wil een mailtje of afspraak opmaken, zodra er op nieuw bericht/afsrpaak geklikt wordt, crashed outlook met een melding dat het programma niet meer werkt.
Hierbij wordt geen foutcode vermeld. de enige mogelijkheid is om op programma sluiten te klikken.
Deze gebruiker maakt gebruik van 2 werkstations. allerbij met windows 7 en outlook 2003. beide computers vertonen hetzelfde probleem.
De foutcode in het windows logboek:
Naam van toepassing met fout: OUTLOOK.EXE, versie: 11.0.8326.0, tijdstempel: 0x4c1c2372
Naam van module met fout: ntdll.dll, versie: 6.1.7601.17514, tijdstempel: 0x4ce7ba58
Uitzonderingscode: 0xc0000374
Foutoffset: 0x000ce653
Id van proces met fout: 0x47c
Starttijd van toepassing met fout: 0x01cc987a503bfb77
Pad naar toepassing met fout: C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\OFFICE11\OUTLOOK.EXE
Pad naar module met fout: C:\Windows\SysWOW64\ntdll.dll
Rapport-id: a5bd3f04-046d-11e1-af75-00226865448b
De dingen die ik al geprobeerd heb:
quote:
SKiLLa schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 13:13:
Outlook al in Safe-mode geprobeerd te starten (outlook.exe / safe). Het kan b.v. een corrupte plugin zijn. Deinstalleer eventueel eerst Outlook plugins op die PC
Zie voor meer Outlook commandline parameters:
http://office.microsoft.c...switches-HP001003110.aspx
B.v. de switch /resetnavpane wil ook wel eens helpen, net zoals /resetfolders of /cleanclientrules..
Dit heb ik gedaan (allerdrie de mogelijkheden), dit werkt prima, totdat er een herrinering naar boven komt, deze wordt niet goed weergegeven. zodra deze aan het laden is, crashed
Haha grappig, zodra ik een 2de exchange account in wil voegen, kan dit niet.
Ik dacht dat dit te maken had met het feit dat je op een werkstation dat niet in het domein hangt, maar 1 exchange account kan gebruiken.
Zojuist heb ik het account verwijderd, outlook afgesloten. en na het opnieuw starten het account toegevoegd, dit ging goed. totdat ik outlook afsloot en weer opstarte,
Weer een herinnering uit de agenda die outlook liet crashen.
Ook in Windows heb ik een nieuw gebruikersaccount aangemaakt. Hierin heb ik outlook geconfigureerd voor de desbetreffende gebruiker. Ook hier doet het probleem zich voort.
Het topic op tweakers om alles even na te lezen
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1478620
Heeft iemand enig idee hoe ik nu verder moet?
Ik ben op tweakers fanatiek bezig met het oplossen van een probleem. Alleen zijn ze erg laat met reageren, en ik heb er haast bij dat mijn probleem opgelost wordt.
Het probleem:
Ik heb de volgende situatie
1 exchange server.
3 exchange gebruikers
2 gebruikers werken probleemloos.
de 3de gebruiker heeft problemen met outlook. deze crashed constant.
Alle computers achter deze exchange server hangen niet in het domein. De 2 gebruikers zonder problemen kunnen alles. ook de agenda van de 3de gebruiker zien en wijzigen.
De derde gebruiker opent outlook, wil een mailtje of afspraak opmaken, zodra er op nieuw bericht/afsrpaak geklikt wordt, crashed outlook met een melding dat het programma niet meer werkt.
Hierbij wordt geen foutcode vermeld. de enige mogelijkheid is om op programma sluiten te klikken.
Deze gebruiker maakt gebruik van 2 werkstations. allerbij met windows 7 en outlook 2003. beide computers vertonen hetzelfde probleem.
De foutcode in het windows logboek:
Naam van toepassing met fout: OUTLOOK.EXE, versie: 11.0.8326.0, tijdstempel: 0x4c1c2372
Naam van module met fout: ntdll.dll, versie: 6.1.7601.17514, tijdstempel: 0x4ce7ba58
Uitzonderingscode: 0xc0000374
Foutoffset: 0x000ce653
Id van proces met fout: 0x47c
Starttijd van toepassing met fout: 0x01cc987a503bfb77
Pad naar toepassing met fout: C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\OFFICE11\OUTLOOK.EXE
Pad naar module met fout: C:\Windows\SysWOW64\ntdll.dll
Rapport-id: a5bd3f04-046d-11e1-af75-00226865448b
De dingen die ik al geprobeerd heb:
quote:
SKiLLa schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 13:13:
Outlook al in Safe-mode geprobeerd te starten (outlook.exe / safe). Het kan b.v. een corrupte plugin zijn. Deinstalleer eventueel eerst Outlook plugins op die PC
Zie voor meer Outlook commandline parameters:
http://office.microsoft.c...switches-HP001003110.aspx
B.v. de switch /resetnavpane wil ook wel eens helpen, net zoals /resetfolders of /cleanclientrules..
Dit heb ik gedaan (allerdrie de mogelijkheden), dit werkt prima, totdat er een herrinering naar boven komt, deze wordt niet goed weergegeven. zodra deze aan het laden is, crashed
Haha grappig, zodra ik een 2de exchange account in wil voegen, kan dit niet.
Ik dacht dat dit te maken had met het feit dat je op een werkstation dat niet in het domein hangt, maar 1 exchange account kan gebruiken.
Zojuist heb ik het account verwijderd, outlook afgesloten. en na het opnieuw starten het account toegevoegd, dit ging goed. totdat ik outlook afsloot en weer opstarte,
Weer een herinnering uit de agenda die outlook liet crashen.
Ook in Windows heb ik een nieuw gebruikersaccount aangemaakt. Hierin heb ik outlook geconfigureerd voor de desbetreffende gebruiker. Ook hier doet het probleem zich voort.
Het topic op tweakers om alles even na te lezen
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1478620
Heeft iemand enig idee hoe ik nu verder moet?