Outlook delen met twee laptops

• Onderwerp starter Onderwerp starter RKB
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

RKB

Gebruiker
Lid geworden
4 jun 2008
Beste forumleden,

Ik zit met het volgende probleem:

Ik heb een aantal email inboxen op mijn mail server op outlook geinstalleerd.

Nu wil ik graag dat mijn collega ook deze emails van de server via outlook op zijn laptop kan downloaden, oftewel, dat we in dezelfde outlook werken.

Hoe kan ik dat bewerkstelligen?

Groeten, Rudi

Het makkelijkst zou uiteraard zijn om met een exchange account te werken. Die kun je met meerdere apparaten (pc's, laptops, pda's) tegelijk benaderen en alles wat je op het ene apparaat aanpast wordt automatisch naar de andere apparaten gesynchroniseerd.

Maar als een exchange account niet tot de mogelijkheden behoort, is de oplossing van stefan volgens mij ook een erg handige.

Ik zit een kleinbeetje met hetzelfde probleem. Ik zou graag van op 2 PC dezelfde mails kunnen bekijken. Ik werk wel met een externe netwerkschijf, kan dat de haneling ms vermakkelijken.

grtjes

winnetou

Ik zit een kleinbeetje met hetzelfde probleem. Ik zou graag van op 2 PC dezelfde mails kunnen bekijken. Ik werk wel met een externe netwerkschijf, kan dat de haneling ms vermakkelijken.

grtjes

winnetou

Als je probleem maar een klein beetje hetzelfde is, zou ik er een nieuw topic voor aanmaken waarin je precies uitlegt wat je probleem is. Als het wél hetzelfde is als dit probleem, probeer dan de optie die stefan aangedragen heeft.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan