outlook delen

Status
Niet open voor verdere reacties.

djoeke

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
2 jun 2001
hoi

vraagje

ik heb windows xp home,en daar op 3 gebruikers .
nu wil ik dat op alle 3 de gebreukers mijn e-mails binnen kan komen is dat mogelijk

alvast bedankt:thumb:

Ja dat kan wel, maar als je een account (zoals ik zonnet) gebruikt, kan je de emailtjes maar op 1 van de 3 accounts binnenhalen (maakt niet uit welke), en als je webmail (bv. Hotmail) Gebruikt, krijgen ze wel allemaal apart dat mailtje binnen.

Als je nog vragen hebt, zweg het maar.
Vriendelijke groet,
Timothy de Vries

Geplaatst door djoeke
als je het met hotmail doet heb toch ieder account een ander mail adres of niet zit ik dan verkeer

Ja dat klopt, maar je wilt toch dat alle gebruikers JOUW email kunnen bekijken?

Als je dan Outlook gebruikt kan dat, en met hotmail kunnen ze gewoon allemaal naar hotmail.com gaan en daar de emails openen.

oke dan bedankt voor je informatie:thumb:

Als je in OE/x aangeeft dat ie de mailtjes op de server moet laten staan dan kan ze in elk windowsaccount binnenhalen.
Dan is het een kwestie van bij elke gebruiker jouw email account ernaast te zetten.

Heb je die webmail met ads&onzin ook niet nodig.

Laatst bewerkt:
Geplaatst door @temptation
Als je in OE/x aangeeft dat ie de mailtjes op de server moet laten staan dan kan ze in elk windowsaccount binnenhalen.

Hoe doe je dat dan?

wil je dit even wat beter voor mijn uitleggen
Dan is het een kwestie van bij elke gebruiker jouw email account ernaast te zetten.

Heb je die webmail met ads&onzin ook niet nodig.

en hoe ik dit moet doen of waar ik dit kan vinden

Dit kun je opgeven bij de opties van je mailaccount:

Outlook express: (tools>accounts>jouw mail account>properties>tab advanced.)
picserver.jpeg

ThunderBird 0.5 NL: (extra>account instellingen...)
picserver.jpeg

Laatst bewerkt:
oke dan ga ik doen bedankt @temptation
:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan