Hallo ,
Ik heb een raar probleem :
Ik heb een distributie lijst gemaakt met 30 personen .
Als ik een mail verstuur dan zijn er 5 email adressen naar waar de mail niet aankomt .
Ik krijg geen notificatie dat de mail niet aangekomen is . ( dus het lijkt alsof de mail goed aangekomen is )
echter krijgen de desbetreffende personen de mail niet ( ook niet in de spam of prullenbak )
Als ik deze personen apart mail ( dus gewoon zonder de distributie lijst ) dan komen de mailtjes wel aan .
Ik heb de hele lijst al een keer opnieuw aangemaakt .
Iedereen verwijderd etc en stuk voor stuk toegevoegd.
Het zijn adressen van verschillende providers ( ;
o.a upcmail.nl , of hotmail )
Kan dit met een virusscanner te maken hebben ( dat je deze kan instellen dat je geen massa mail gerichte mail kan ontvangen , of distributielijsten ?/ )
Ik weet echt niet waar ik nu naar moet kijken ..
mvg
Esther
Ik heb een raar probleem :
Ik heb een distributie lijst gemaakt met 30 personen .
Als ik een mail verstuur dan zijn er 5 email adressen naar waar de mail niet aankomt .
Ik krijg geen notificatie dat de mail niet aangekomen is . ( dus het lijkt alsof de mail goed aangekomen is )
echter krijgen de desbetreffende personen de mail niet ( ook niet in de spam of prullenbak )
Als ik deze personen apart mail ( dus gewoon zonder de distributie lijst ) dan komen de mailtjes wel aan .
Ik heb de hele lijst al een keer opnieuw aangemaakt .
Iedereen verwijderd etc en stuk voor stuk toegevoegd.
Het zijn adressen van verschillende providers ( ;
o.a upcmail.nl , of hotmail )
Kan dit met een virusscanner te maken hebben ( dat je deze kan instellen dat je geen massa mail gerichte mail kan ontvangen , of distributielijsten ?/ )
Ik weet echt niet waar ik nu naar moet kijken ..
mvg
Esther