Outlook e-mail inbox probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wevenhuis

Gebruiker
Lid geworden
14 sep 2007
Ik heb na een week op vakantie te zijn geweest mijn outlook 2003 geopend. Mijn e-mail wordt via pop3 geforward naar mijn outlook 2003. Na send/receive gedrukt te hebben downloade mijn outlook ongeveer 24 e-mails. Daarvan heb ik er 8 geopend en gelezen. Echter meer e-mails waren niet in mijn inbox te vinden terwijl mijn inbox folder links boven aangeeft dat er nog 16 ongelezen e-mails zijn. Ik heb alle folders doorgespit, maar kan de 16 nieuwe e-mails nergens terugvinden. Zelfs het heropstarten van outlook had geen effect. Kan iemand mij helpen om dit raadsel op te lossen.

Bij voorbaat dank,

Willem Evenhuis.

e-mail: wevenhuis36@hotmail.com

Hoi,

Geen submappen onder Postvak IN met ongelezen berichten, of ongelezen berichten in Verwijderde Items .... ?

Want die telt 'ie allemaal mee

Hallo Ommeren,

Ik heb geen submappen in mijn inbox. Ik heb mijn verwijderde items gewist, maar ik zie nogsteeds de 16 items tussen haakjes in het blauw naast het woord inbox.

Heb je nog meer oplossingen voor mij?

Kies eens voor deze weergave:

zie bijlage

Bijlagen

• effe.JPG
    effe.JPG
    61,5 KB · Weergaven: 85
Hoi Ommeren,

Ik heb geen grote lijst. Ik heb mijn mails net allemaal in mijn outlook mappen gedaan. De junk e-mail folder is leeg. Ik heb een printscreen setup foto gemaakt van hoe mijn outlook er uit ziet.
Ik snap het niet! De mails moeten ergens zijn.

De unread messages map is gearceerd grijs, dus geen nieuwe mails?! Toch zie ik 16 nieuwe mails in het blauw tussen haakjes. Die 15 flagged e-mails hebben geen relatie met de 16 mails van inbox.

De Jean: Ik heb geen spamfilter ingeschakeld. Ik krijg geen spam via deze e-mail.

Willem.

Bijlagen

• Copy of Outlook setup1.jpg
    Copy of Outlook setup1.jpg
    82,3 KB · Weergaven: 88
Je hebt in je balk staan 'Last seven days' ....
Klik op he zwarte pijltje hierachter en op ( ik denk iets van ) Alle Messages. In elk geval de bovendste optie ....

En nu?

Hallo Ommeren,

Dat was inderdaad de oplossing. Zie plaatje als resultaat.

Bedankt. Mijn probleem is opgelost.

Gr.

Willem.

Bijlagen

• Copy of Outlook setup II.jpg
    Copy of Outlook setup II.jpg
    95,3 KB · Weergaven: 94
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan