Outlook: e-mail ontvangen gaat wel, e-mail verzenden gaat niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

kanyarat

Verenigingslid
Lid geworden
24 sep 2004
Hallo,
Sinds gisteren kan ik nog wel mail ontvangen, maar niet meer verzenden. Wat ik ook probeer te versturen ik krijg alleen maar dit:

Uw bericht heeft enkele of alle geadresseerden niet bereikt.
Onderwerp: papa
Verzonden: 27-10-2010 8:17
De volgende geadresseerde(n) zijn niet bereikt:
xxxxxxx@gmail.com op 27-10-2010 8:17
Via geen enkele e-mailaccount kunt u e-mail naar deze ontvanger versturen.

Dit begon gisterenavond opeens "zomaar". Om het nog vreemder te maken: naast mijn pc staat nog een pc. Daar heb ik een week geleden ook outlook (legaal) opgezet, en alles van mijn outlook hier naar toe gekopieerd. op beide pc's is alles dus gelijk, maar op mijn eigen pc kan ik niet verzenden. Ook de instellingen zijn op beide pc's gelijk. Via webmail van ziggo kan ik wel versturen.

Merkwaardig is ook dat bij contactpersonen in outlook bij de naam, bijv. jan jansen en ik selecteer bij "opslaan als" Jansen, Jan dit ook keurig zo verscheen op volgorde bij het synchroniseren naar mijn telefoon. Ook dat is door elkaar gegooid. Niet zo'n ramp maar geen mail kunnen versturen is dat wel.
mvrgr. Kanyarat.

Is aan de andere kant soms de mailbox vol? Heb ik pas nog meegemaakt.

Account verwijderd en opnieuw geinstalleerd, maar zonder resultaat. Ook zijn de mailboxen niet vol aan de andere kant want het maakt niet uit waar ik naar toe mail, het gaat gewoon niet. Vreemd is ook dat ik een mail wel beantwoorden kan en die wordt dan ook gewoon verstuurd. Het gebeuurd dus alleen bij nieuwe mails.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan