in een eenvoudig factuurprogramma gemaakt in access 2013 wordt gemaild m.b.v. vba
DoCmd.SendObject acReport, "Klantenfactuur2", "PDFFormat(*.pdf)", .[E-mailadres], "", "", ("Uw factuur nr" & " " & .Factuurnr), "In bijlage de factuur voor verrichte werkzaamheden. Bedankt voor uw opdracht ", True, ""
Het programma opent het mailprogramma Outlook
Het heeft een aantal maanden naar behoren gewerkt echter nu
Na op verzenden te drukken, verdwijnt het bericht, waardoor het lijkt alsof het verzonden is
Het komt helaas niet aan bij de geaddresseerde.
kan er een bepaalde instelling gewijzigd zijn binnen Outlook?
Wel worden overige berichten (zonder tussenkomst van access)
normaal verzonden.
Enige idee waar het fout gaat binnen Outlook?
mvg
Henk
DoCmd.SendObject acReport, "Klantenfactuur2", "PDFFormat(*.pdf)", .[E-mailadres], "", "", ("Uw factuur nr" & " " & .Factuurnr), "In bijlage de factuur voor verrichte werkzaamheden. Bedankt voor uw opdracht ", True, ""
Het programma opent het mailprogramma Outlook
Het heeft een aantal maanden naar behoren gewerkt echter nu
Na op verzenden te drukken, verdwijnt het bericht, waardoor het lijkt alsof het verzonden is
Het komt helaas niet aan bij de geaddresseerde.
kan er een bepaalde instelling gewijzigd zijn binnen Outlook?
Wel worden overige berichten (zonder tussenkomst van access)
normaal verzonden.
Enige idee waar het fout gaat binnen Outlook?
mvg
Henk