Outlook en antivirus 2004

Status
Niet open voor verdere reacties.

XXlerator

Gebruiker
Lid geworden
25 mei 2004
mensen kijk hier even naar, ik krijg deze fout en krijg hem niet weg, nadat ik symantec antivirus 2004 geinstalleerd heb...

Bijlagen

• outlook.jpg
    outlook.jpg
    62,1 KB · Weergaven: 91
Heb je die optie analyse gevonden en uitgevoerd?

Ja dan krijg je precies dezelfde fout... wie ow wie komt met de goeie oplossing plzzzzz

Eigenlijk kan ik van die melding niet zeggen waar en bij wie nou de fout zit. Invoegtoepassing en dan ook Norton. Ik zou eens kijken bij software/Norton Antivirus . Vervolgens klikken op wijzigen.
Kijk eens welke opties je gegeven worden. Repareren misschien?

Start/Configuratie/Software = Windows 98.
Start/Progr. toegang en instellingen = Windows XP

Laatst bewerkt:
Het is zo in dat bedrijf bij ons, dat alles wordt gedeployed ( van een server naar een client gestuurd en meteen geinstalleerd ) nou hadden we op de locatie waar we gister waren geen server met antivirus dus heb ik alles apart van de cd geinstalleerd, de stand alone versie dus, toen gaf die problemen, office xp stond er al op, deed alles goed tot symantec antivirus 2004 erop kwam en ik deze melding kreeg

Dan zou ik uninstallen en alsnog van de server betrekken. Misschien is er iets voorgebakken op je pc voor Norton.
Ik kan niet verder reageren. Drukke dag vandaag. We gaan opvakantie.

Probleem is al opgelost, er is een tool voor gedownload bij symantec... info hierover? mail me daar dan maar over

Geplaatst door XXlerator
info hierover? mail me daar dan maar over

Sorry! Deze gebruiker wil geen email via helpmij.nl ontvangen

Maar waarom via mail en niet via de site?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan