Outlook en wachtwoord.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Eflux

Gebruiker
Lid geworden
26 mrt 2005
Berichten
323
L.S.,
Ik ben overgegaan van Outlook express naar Outlook. Het probleem is nu dat ik iedere keer de mededeling krijg van de server pop3 casema.nl dat ik mijn wachtwoord moet opgeven. Het vakje waarmee ik de server mijn wachtwoord kan laten "onthouden " werkt niet.
Alvast bedankt voor de oplossing.
Eflux
 
Je zult in Outlook via Extra, Accounts alle gegevens van de POP3 en SMTP server moeten instellen zoals je dat ook in Outlook Express hebt gedaan, ooit.
 
Je zult in Outlook via Extra, Accounts alle gegevens van de POP3 en SMTP server moeten instellen zoals je dat ook in Outlook Expres hebt gedaan, ooit.
Bij account heb ik alles ingevuld. In eerste instantie was ik vergeten op het wachtwoord in te vullen maar dit heb ik nu wel gedaan en het betreffende vakje om te onthouden aan gevinkt. Voorts heb ik het grijze vlakje ACCOUNTINSTELLING TESTEN aangeklilkt.
- Netwerkverbinding maken Voltooid.
-server voor uitgaand e-mail Voltooid (SMTP)
-server voor inkomend e-mail Voltooid ( POP3)
- aanmelden server inkomend e-mail Voltooid
Alles was met een groen vinkje gemerkt en het tabblad FOUTEN was leeg!

Toch moet ik nog steeds iedere keer mijn wachtwoord invullen.
Bedankt voor je snelle reactie.
Eflux
 
Mmm...wat ik nog kan bedenken: heb je in Outlook Express het email-account verwijderd? Hoewel dat eigenlijk niet uit zou moeten maken...probeer het.
En in Outlook, Extra, Account, knop Eigenschappen van je account, tabblad Algemeen: staat daar een vinkje voor de regel: Account opnemen bij berichtverzending en synchronisatie? (En overdreven misschien, maar kijk alle tabs ook nog even na, voor alle zekerheid.)
 
Hoi,

Welke versie van Windows gebruik je?
Je hebt het over 'server', betekent dat, dat je in een (bedrijfs-)netwerk zit met dit probleem?
 
Hoi,

Welke versie van Windows gebruik je?
Je hebt het over 'server', betekent dat, dat je in een (bedrijfs-)netwerk zit met dit probleem?

Ik heb WinXP en ik zit niet in een netwerk, dus gewoon de computer thuis.
Het probleem is nog steeds niet opgelost. Ik probeer vanmiddag om e.e.a. via de helpdesk van Casema op te lossen. Helaas daarvoor moet heel geduldig zijn aan de telefoon;)

Grtz Eflux
 
Hoi,

Ja, da's een 'probleem' met die kabelaanbieders.
Zelf heb ik chello van upc ... ook zo'n CAI-kabelaanbieder die denkt dat'ie een monopolie heeft ....
Je wordt beschouwd als een soort 'patiënt' en je weet wat de Nederlandse vertaling van dat woord is.

Nu je probleem>
Controleer bij je netwerkinstellingen LAN- of WAN-eigenschappen (zeg maar je actieve netwerkverbinding), of de client: of 'Client voor Microsoft-netwerken' is geïnstalleerd.
Zo niet, dan is dat w.s. de oorzaak (zie bijlage).
 

Bijlagen

  • Eigenschappen LAN of WAN.JPG
    Eigenschappen LAN of WAN.JPG
    40,8 KB · Weergaven: 75
Hoi,

Ja, da's een 'probleem' met die kabelaanbieders.
Zelf heb ik chello van upc ... ook zo'n CAI-kabelaanbieder die denkt dat'ie een monopolie heeft ....
Je wordt beschouwd als een soort 'patiënt' en je weet wat de Nederlandse vertaling van dat woord is.

Nu je probleem>
Controleer bij je netwerkinstellingen LAN- of WAN-eigenschappen (zeg maar je actieve netwerkverbinding), of de client: of 'Client voor Microsoft-netwerken' is geïnstalleerd.
Zo niet, dan is dat w.s. de oorzaak (zie bijlage).
Nou...
Ik heb alle adviezen die ik van iedereen ontvangen heb opgevolgd. Voor alle moeite daarvoor mijn hartelijke dank.
Helaas het mocht niet baten.
Vandaag heb ik met de helpdesk van Casema geprobeerd om het probleem op te lossen. Na ruim een half uur van alles en nog wat ondernomen te hebben moest de helpdesk medewerker toegeven dat hij en zijn collega's het ook niet meer wisten.
Ik ga nu terug naar OE want daar gaat alles probleemloos. Ergens is het wel jammer want ik vond het agenda gedeelte van Outlook wel erg handig.
Misschien dat iemand weet of er ergens een agendaprogramma te downloaden valt, een programma wat als stand allone ( zo heet dat geloof ik :) ) kan werken.
Nogmaals iedereen bedankt,
Met vriendelijke groet,
Eflux
 
Probeer nog het volgende:

Start outlook
Verwijder alle email-accounts
Sluit outlook
Start Outlook opnieuw en maak stap voor stap je emailaccount opnieuw aan.
 
Probeer nog het volgende:

Start outlook
Verwijder alle email-accounts
Sluit outlook
Start Outlook opnieuw en maak stap voor stap je emailaccount opnieuw aan.

Heb ik gedaan edoch niets.
Ben nu weer overgeschakeld op O Ex
Bedankt voor de hulp,
Eflux
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan