outlook enterprise 2007 wordt geconfigureerd

Status
Niet open voor verdere reacties.

lucas111

Gebruiker
Lid geworden
5 mrt 2012
Berichten
21
opeens krijg ik deze melding bij opstart van Outlook, komt zeker 5 x na mekaar opnieuw op t scherm, heb windows 7, maar nooit probleem gehad..........kan niets concreets op google vinden daarover
 
Tja, dan zou ik ervoor kiezen om alleen outlook te deinstalleren en daarna weer te installeren (= kleine moeite). Maak vooraf een kopie van de outlook.pst en de archive.pst. Na herinstallatie kopieer je beide terug en al je mails, contacten, agenda items etc. etc. heb je dan weer terug.
 
kan ik ook andere versie van outlook installeren of is het dan moeilijker om de data terug te krijgen?
 
uit mijn hoofd: Outlook werkt al jarenlang met .pst bestanden dus zou het moeten kunnen.
 
Dan ál je Officebestanden kopiëren naar een andere (veilige) lokatie en de gehele Office-installatie ongedaan maken en daarna opnieuw installeren.
Belangrijk is jezelf ook de vraag stellen: "Wat heb ik gedaan kort voor het probleem zich voor het eerst voordeed?".
Voor de beantwoording hoef je niet persé aan Officehandelingen te denken, je kunt ook aan Windows update denken, lettertypes die je extern vandaan hebt gehaald en geïnstalleerd, een andere tekstverwerker, etc. etc.
 
zou het direct niet weten,maar dan zou het toch met systeeù herstel kunnen opgelost worden, maar is ook niet gelukt...
 
Probleem (en tegelijk vaak ook de oplossing herbergend) is dat een probleem eigenlijk nooit 'zomaar' komt, er is veelal een gebeurtenis aan vooirafgegaan. Vind die gebeurtenis en je hebt de oorzaak.
 
heb een paar programmatjes uitgetest om een slechte sd-kaart te herstellen, maar of het daar aan ligt......
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan