Outlook (Exchange) naar Google Agenda

• Onderwerp starter Onderwerp starter RB85
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

RB85

Gebruiker
Lid geworden
4 jun 2010
Hallo,

Ik heb momenteel 2 agenda's in gebruik. 1 Microsoft Exchange in Outlook voor mijn werk en 1 Google Agenda voor prive. Omdat ik op mijn telefoon alleen mijn google agenda kan zien wil ik graag mijn werkafspraken hierin synchroniseren. Nu heb ik daar een tool voor gevonden, Google Calendar Sync, maar deze werkt helaas het grootste gedeelte van de tijd niet.

Heeft iemand een manier om mijn outlook naar google te exporteren of beter nog, exchange aan mijn google toe te voegen. Een alternatieve tool voor Google Calendar Sync is ook prima..

Alvast bedankt.

Exchange en google agenda

Ik zit precies met hetzelfde probleem!
Ongelofelijk dat er anno 2011 nog geen oplossing voor is!!
Ik kan geen prog op de seever van het werk installeren

Ik heb bij mij het Google Calendar Sync werkend gekregen. Bleek dat er ergens problemen waren met het adresboek en afspraken waar dus contactpersonen in voor kwamen. Om het op te lossen heb ik de volgende stappen doorlopen.

1.) Went to: Tools->Send/Receive->Send/Receive Settings->Define Send/Receive Groups...
2.) Clicked "Edit" on "All Accounts"
3.) Clicked "Address Book Settings..."
4.) Under "Choose address book:" selected "\Global Address List" because something else was selected
5.) Clicked Ok, then Ok, then Close
6.) Went to: Tools->Send/Receive->Download Address Book
7.) Unchecked "Download changes since last Send/Receive" and made sure "Choose address book:" was set to "\Global Address Book"
8.) Clicked "OK"

Ik hoop dat dit jou ook verder helpt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan