outlook.exe sluit niet wanneer ik outlook wil afsluiten.

Status
Niet open voor verdere reacties.

bruglione

Gebruiker
Lid geworden
28 okt 2008
Hoi Helpmij,

Ik ben er van overtuigt dat deze vraag al eens gesteld is en ik weet dat hierover veel te vinden is door het gewoon even te googlen. Maar dit heb ik uiteraard al gedaan en heb mijn probleem hiermee niet kunnen oplossen.

Het probleem:
Wanneer ik outlook afsluit blijft het process in taakbeheer gewoon draaien. Met als resultaat dat wanneer ik outlook weer open er een nieuw process bij komt. Zo heb ik aan het eind van de dag tussen de 5-10x het process outlook.exe draaien wat uiteraard een hoop geheugen vreet. Ook heb ik het probleem dat wanneer ik mijn pc afsluit met het outlook.exe process nog draaiend ik een foutmelding krijg
WMS ST Notif Window 00000D10 00000...

Onze situatie:
Er draaien hier zo'n 200 pcs met dezelfde configuratie en er lijken maar een paar pcs dit probleem te hebben. Nu heb ik al van alles opgezocht en blijkt het zo te zijn dat outlook blijft draaien omdat een ander programma er nog mee bezig zou zijn. Zoals add-ins of een virusscanner. Wat nu alleen het probleem is, dat we totaal geen add-ins gebruiken en deze virusscanner al voor langere tijd hebben draaien. En het probleem is ook maar op een paar pcs te vinden.

Iemand hier nog een oplossing voor? Behalve dus het uitzetten van add-ins wat bij iedereen de oplossing lijkt te zijn.

Alvast bedankt!

Ben nog altijd op zoek naar een oplossing op dit probleem, er komen steeds meer meldingen van gebruikers dat zij de melding
WMS ST Notif Window 00000D10
krijgen bij het afmelden.

Heb inmiddels nog een aantal dingen geprobeert:

- De herstel van Microsoft Office Outlook gedraaid.
- Mijn profiel verwijderd en opnieuw toegevoegd.
- De virusscanner compleet uitgezet.
- Op een andere PC ingelogt met mijn gebruikers account, hier had ik het probleem niet. Het probleem zit hem dus niet in het gebruikers profiel maar echt in de PC/OS zelf.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan