Outlook Expr.6 mappen en mails waar??

Status
Niet open voor verdere reacties.

on7bj

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
18 jan 2004
Iemand enig idee,de mappen die je in de Outlook express 6 hebt aangemaakt en ook de mails in deze mappen waar deze zich ergens bevinden (in welke mappen of welke filetypes)???

Operating systeem is Windows XP home,
vroeger met Wind.98 waren deze files .dbx genaamd dacht ik....

Bedankt Peter.

Rechtsklik op een map in OE/Eigenschappen, selecteer Deze map is opgeslagen etc etc...helemaal en dan zie je de locatie. Voorbeeld bij mij: C:\Documents and Settings\geeske\Local Settings\Application Data\Identities\{F3E663F4-CFFA-4549-93D5-1876AD9A7F44}\Microsoft\Outlook Express\huppeldepup.dbx

"Application Data\..." is standaard verborgen in XP, dus om de bedoelde map te zien moet je even bij Extra -> Mapopties -> tabblad Weergave een vinkje zetten voor "Verborgen bestanden en mappen weergeven".

Laatst bewerkt:
Gezina,

bedankt voor de perfecte informatie !

Het is wel vreemd dat ik de map achter \identities\ (met de vele cijfers en letters)niet kan openen.....hier zou microsoft\outlook express\.....dbx moeten staan.

De .dbx files zijn echter wel aanwezig en in de juiste mappen,gevonden met zoekactie.....

Enig idee waarom???

Tnx Peter.

Jee, geen idee, misschien heeft dit met rechten of zo te maken? Daar snap ik altijd al geen bal van, iemand anders?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan