outlook expres kan geen mail ontvangen

Status
Niet open voor verdere reacties.

americanx

Gebruiker
Lid geworden
4 jul 2008
Hallo.

Ik heb me laptop moeten formateren ivm met een virus, maar nu heb ik ma email accounds er weer op gezet en nu werken die van me studio wel goed, maar me prive mail adressen niet.
Ik kan hier geen mail ontvangen, als ik een mail verstuur krijg ik de volgende melding:
===
Kan het bericht niet verzenden omdat één van de geadresseerden door de server is geweigerd. Het geweigerde e-mailadres is martindewit@benik.nl. Onderwerp 'aaa', Account: 'mail.american-x.nl', Server: 'smtp.casema.nl', Protocol: SMTP, Reactie van server: '550 Unrouteable address', Poort: 25, Beveiligd(SSL): Nee, Serverfout: 550, Foutnummer: 0x800CCC79
===
Ik heb hier voor het formateren nooit geen problemen mee gehad.
Wat kan dit zijn, wie kan mij hierbij helpen?

Gr Martin

Het vermelde email adres is in ieder geval niet goed. Dus probeer eens een mail naar een goed adres!!

Hallo.

Het mail adres is wel goed, ik kan gewoon vanaf dat adres mail versturen, maar niet ontvangen.
Dus waar kan dit aan liggen?

Huh, wel versturen, maar niet ontvangen? Is dit niet andersom?
Dat zou dan wel kunnen, providers laten wel mail via elkaar ontvangen maar niet versturen.

Huh, wel versturen, maar niet ontvangen? Is dit niet andersom?
Dat zou dan wel kunnen, providers laten wel mail via elkaar ontvangen maar niet versturen.

De pop server is van mijn mailadres.
De smtp server is van mijn provider.

Dus ik kan wel via outlook expres versturen, maar ik kan geen mail ontvangen, dan krijg ik boven genoemde fout melding.
Ik kan vanaf geen enkel ander mail adres een mail naar deze 2 adressen versturen
martindewit@benik.nl en american-x@onzeshop.nl dit zijn mail adressen die via www.moerstaal.nl worden gedraaid.

Gr Martin

Laatst bewerkt:
Als ik een mail wil sturen krijg ik toch echt de mededeling dat de mail niet kan worden afgeleverd:
Diagnostic-Code: smtp;550 5.1.1 <martindewit@benik.nl>: Recipient address rejected: User unknown in virtual mailbox table.

Laatst bewerkt:
Als ik een mail wil sturen krijg ik toch echt de mededeling dat de mail niet kan worden afgeleverd:
Diagnostic-Code: smtp;550 5.1.1 <martindewit@benik.nl>: Recipient address rejected: User unknown in virtual mailbox table.

Ja klopt ik kan geen mail meer erop ontvangen, iedereen krijgt de mail terug.
Zelfs als je de helpdesk van moerstaal mailt komt de mail terug, dus zal denk een probleem bij moerstaal zijn.

Of iemand die er anders over denkt zeg het maar.

Gr Martin

ook ik kan geen email meer ontvangen van moerstaal

Hallo, wie weet hoe ik dit probleem oplos?
Heb ook email van moerstaal en ontvang al 2 dagen geen email meer. Als ik ze mail dan komt de mail retour. De helpdesk en webmaster@moerstaal.nl zijn niet te bereiken. Ik weet me geen raad en wil graag dat iemand me op weg kan helpen?
Ik heb mijn emailadres op doorsturen staan en als ik het op webmail zet dan ontvang ik ook geen email. Weet iemand hoe ik moerstaal kan bereiken?

Bvd.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan