Outlook Expres

• Onderwerp starter Onderwerp starter @xa
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

@xa

Gebruiker
Lid geworden
21 apr 2001
Ik zit met een probleem in Outlook Expres namelijk, bij het beantwoorden van een e-mail ( doorsturen bv ) krijg ik steeds het pop-up venstertje met de mededeling : Conflict in tekenset van bericht / Verzenden als Unicode / Anuleren.
Nou heb ik al geprobeerd bij Internationale Instellingen te veranderen van / West-Europees ( iso ) in West-Europees Windows maar dat gaat ook niet ik blijf deze melding krijgen, dus voor de kenners onder ons laat het maar horen.

Waarschijnlijk staat er in de te beantwoorden mail één (of eventueel meer) niet herkende tekens. Dat kan bijvoorbeeld het € teken zijn.

Dat heb ik ook altijd als ik via Outlook een email verzend het het euroteken. Ik los dat dan op door het gewoon als unicode te verzenden. Je kunt eventueel het euroteken vervangen door het woord 'euro'. Of er een echte oplossing voor is weet ik ook niet.

Outlook

Mijn vraag is nog niet opgelost want ik heb dat voorheen nooit gehad die melding met die unicode en ja het komt inderdaad zo snel als het € euro teken erbij word gevoegd, Je blijft zitten met de vraag waar komt het vandaan ineens en voorheen niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan