outlook expres

Status
Niet open voor verdere reacties.

typtrop

Gebruiker
Lid geworden
8 nov 2002
Ik heb regelmatig te pas en onpas last v.d. volgende problemen in outlook expres:
- verzending van een opgemaakt bericht lukt niet vanwege foutmelding 0x800c0131 en het bericht wordt in postvak uit geplaatst.
- mappen zoals verzonden en of verwijderde berichten kunnen niet meer geopend worden met de mededeling: vanwege onvoldoende schrijfruimte of geheugen i.e.
- computer reageert niet op het vewijderen van een bericht. Er gebeur gewoon niets. Geen mededeling of wat dan ook.
Soms lukt het wel na opnieuw opstarten en soms ook niet
Wat kan ik hieraan doen?

Ik kan op de genoemde link helemaal niets vinden over mijn problemen.

Met zoeken deze topics gevonden met ongeveer dezelfde problemen. De hierboven gegeven link door Handigeharrie is niet goed geplaatst,
deze link doet het wel.

Ik heb folders gewijzigd, weer gewijzigd , weer gewijzigd en nog steeds het zelfde probleem. Daarnaast is mijn computer erg instabiel geworden ( ME ? ) Wat te doen?

Makkelijke oplossing = met de CD-rom Windows gewoon er overheen zetten.
Als je het goed doet gebeurd niets (ik bedoel dus: kan niets mis gaan)

Falco

Hi Falconetti.
Ik ondervind nu echt steevast problemen zodra ik online ga op Internet of Outlook Express. Na een paar minuten slaat de computer op zwart en gaat dan weer herstarten. Meestal eindig ik dan in de safe modus en kan het allemaal weer opnieuw beginnen. Een herstelpunt in het verleden gebruiken lukt ook niet als ik het probeer. Krijg steeds de mededeling dat er niets is gewijzigd. Kortom: het is momenteel echt helemaal mis. Windows Me was reeds voorgeinstalleerd op de computer maar ik heb wel een copy gemaakt. Mijn vraag is : kan ik ook alleen IE en OE apart herinstalleren zonder dat ik mijn belangrijke bestanden kwijt ben? Ik vermoed dat in deze programma's de oorzaak ligt.

Begin eens met scannen op spyware, je kan daar b.v. SpyBot S&D of AdAware voor gebruiken. Als je één van deze programma's installeerd wel eerst updaten voordat je ze gaat gebruiken.

Ga daarna naar deze thread en doe daar eens aan mee.

Laatst bewerkt:
Adaware staat te scannen' bij elke nieuwe opstart.
Na het scannen verdwijt het scherm en wat er dan gebeurt met de scans snap/weet ik niet. Hoe kom je in dit programma want tijdens het scannen zie ik een zandloper en kan alleen maar abort aangeven.
De thread heeft een onjuiste link.
Ik zit nu maar in de openbare bibliotheek te mailen dus blijft lastig.

Is het nu opgelost? Ik kon niet eerder reageren omdat ik een crematie had in mijn familie.
Ik gebruik geen Ad-aware meer. Naast mijn N.I.S. heb ik: Spywareblaster, S&D (Spyboot Search & Destroy) en Spystopper op de PC. Ik gebruik ook het progje: Disk Cleaner regelmatig.
Normaal als je met de ME CE gewoon er overheen gaat dan werkt alles weer goed (mits virus vrij).
Ik weet niet welke IE jij gebruikt. Van versie 6 ben ik niet echt weg van. Heb deze eraf gegooid en gebruik nu 5.5.
Outlook is gekoppeld aan IE.
Normaal IE heeft een herstel functie: Start/Instellingen/Configuratiescherm/Software. Daar kies je voor IE verwijderen en dan krijg je de mogelijkheid voor herstel.
Als je bang bent dat je, je favorieten (IE) en je adresboek (O.E.) kwijt raakt dan moet je deze eerst exporteren en bijv. op een floppy zetten.
Dat systeem herstel van ME werkt niet altijd even goed. Ik heb het uitgeschakeld zodat ik de minimale 200 MB dat systeem herstel gebruikt niet verlies. Maar deze is een eigene keuze.

grtz
falco

Nou, allereerst gecondoleerd. Ik zit op dit moment in de bibliotheek te werken want de pc werkt nauwelijks nog. Zodra ik online ga is het sowieso gedaan met de pret.
Ik ga A.S. maandag XP installeren.
Groet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan