Outlook expres

Status
Niet open voor verdere reacties.

giljom

Gebruiker
Lid geworden
23 dec 2002
Berichten
806
Ik heb een vraag van een vriend, die werkt op dit ogenblik met outlook en zou willen overschakelen op outlook expres, waar vind hij die en hoe moet hij overschakelen van outlook naar outlook expres
 
jha

dat kan nog wel eens lastig worden we zouden 't fijn vinden wat meer info over de pc te krijgen (windows internet)

dj sj
 
Die vriend werkt met Windows XP en de gewone outlook en zou nu willen overschakelen op outlook expres
 
Re: jha

Geplaatst door dj_sj
dat kan nog wel eens lastig worden we zouden 't fijn vinden wat meer info over de pc te krijgen (windows internet)

dj sj

Waarom? Dit is duidelijk genoeg, hoor :rolleyes:

Je kan als het goed is de berichten uit Outlook importeren in Outlook Express.

Dit doe je door in Outlook Express voor bestand > importeren > berichten te kiezen. Je kan ook de accounts en het adresboek importeren.

Succes :thumb:
 
ja

kheb er ook problemen mee gehad daarom!

dj sj
 
Ja dat van dat inporteren dat klopt, maar hij moet eerst de outlook expres installeren zeker, of ben ik verkeerd
 
Geplaatst door giljom
Ja dat van dat inporteren dat klopt, maar hij moet eerst de outlook expres installeren zeker, of ben ik verkeerd

Outlook Express zit als het goed is standaard in XP. Je kan het programma vinden in C:\Program Files\Outlook Express\
 
De pc heeft daar niets mee te maken. De manier waarmee er verbinding met internet wordt gemaakt heeft er ook niets mee te maken.

Verplaatst naar "Outlook Express"
 
Ja de outlook expres zit standaard in XP, maar moet er geen wizard opgestart worden en hoe een account aanmaken voor Expres, en dat die automatisch opsart inplaats van de outlook
 
Zit in Outlook Express allemaal onder het item ïmporteren. Zodra je Outlook Express de eerste keer opstart komt er een scherm met de mededeling dat Outlook Express op dit moment niet de standaard is voor je email. Dan kun je aanvinken dat je dit voor de volgende keer wel wilt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan