Outlook Expres

Status
Niet open voor verdere reacties.

james

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Berichten
208
bij het verzenden van een e-mail wijziging naar meerdere personen via BCC , zat er kenneklijk een
verkeerd e-mail adres tussen.

dit e-mail adres blijft ergens hangen, ondanks dat
ik hem verwijderd heb uit de map: Postvak uit

iedere keer als ik op verzenden druk komt er een schermpje met een foutmelding van dat zelfde adres
ook bij het afsluiten geeft hij de melding dat er nog een adres voor verzending klaar staat.

hoe kan ik dat bericht verwijderen????

:eek:
 
Dat zou dan in je postvak uit moeten staan, daar staat alles wat nog niet verzonden is, daar zou je het dan uit kunnen verwijderen en dat zou de tuch moeten zijn.
 
jjw
zoals je had kunnen lezen had ik hem verwijderd
uit postvak uit. en ook uit het adres boek , maar hij blijft ergens vrolijk hangen

:rolleyes:
 
Dan zoek je op je HD naar alle bestanden met als extensie, .DBX als je dan gevonden hebt het bestand postvak uit.dbx dan hernoem je die naar een postvak.tmp en herstart je outlook express, dan maakt hij zelf een nieuwe postvak uit.dbx aan, kijk dan eens of het probleem zich nog herhaalt.
 
Kijk eens heel goed trouwens naar het email adres wat je probeert te verzenden, mischien staat er wel een punt teveel of een L te weiig in het adres. Je weet maar nooit.
 
dank je jjw
je voorlaatste bericht ga ik morgen proberen.

Wat betreft het juiste e-mail adres is niet het probleem
dat kan ik in dat betreffende mailtje niet veranderen want dat kan ik nergens vinden , maar staat gegarandeerd ergens. maar niet in het postvak uit.

james
 
Toch vreemd, het zou wel aangegeven moet staan in 1 vd mappen, als er namelijk een email niet verzonden kan worden om wat voor reden dan ook, dan bewaard hij de mail, kijk eens in alle mappen, daar staat ook dat mailtje niet, doe nog eens precies vertellen wat de foutmelding is als je wilt.
 
Hoi jjw,

het probleem zit in de computer van een kennis,
heb daar adsl geinstalleerd voor haar, en direct
naar al haar mail adressen een adres wijziging gestuurd,normaal krijg je dan de adressen met een verkeerd e-mail adres gewoon terug gestuurd met de mededeling dat het adres fout is , maar nu blijft hij ergens in outlook hangen. de map postvak uit is leeg.
/verzonden items en verwijderde items ook leeg gemaakt.
ga morgenavond kijken wat er gebeurt als ik postvak in dbx wijzig , wie weet,

kan ik anders outlook express verwijderen en opnieuw installeren ????

dan moet het toch echt weg zijn (zou je denken):))))):rolleyes:
 
Och er zijn zoveel mogelijkheden maar voordat je daar aan begint, prober een screenshot te maken van de foutmelding, dat zou ik wel eens willen zien.
Mischien dat we nog wel een andere oplossing weten als we het zien.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan