outlook expres

Status
Niet open voor verdere reacties.

heincarolus

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
18 mrt 2012
Berichten
1
Als ik een nieuwe naam invul om een bericht te versturen vult outlook dit automatisch aan.
Dit aanvullen is handig en lastig omdat alle e-mail accounts dus ook degene die niet meer ingebruik zijn bewaard blijven.
Weet iemand een manier om de oude of niet meer in gebruik zijnde adressen te verwijderen?

Probleem is inmiddels opgelost.
Ik heb mijn logboek gewist en nu is het klaar.
 
Laatst bewerkt:
Dat zou als volgt moeten kunnen.
Ga met de muis over het betreffende adres, zodat het geselecteerd wordt(dus niet klikken)
En druk dan DEL.

Mvg Leo


Edit, voor de duidelijkheid: ik bedoel bij de adressen die uitklappen in de adressen balk
 
Laatst bewerkt:
Welkom op Helpmij

in OE:

extra->opties->verzenden. Daar het vinkje weghalen bij [email-adressen automatisch aanvullen tijdens typen]. Nu word niets meer aangevuld. Wellicht rigoureus, maar wat als je OE daarna afsluit, weer opstart en het vinkje weer terugzet?
 
Ja, je moet de persoon dan uit het adresboek verwijderen. Na een aantal keer antwoorden/sturen zet Outlook Express de persoon automatisch in je adresboek. Door dit eens goed op te schonen, kun je jezelf een hoop ergernis besparen :)
 
@heincarolus , Heb je het over Windows Outlook Express, of over Microsoft Office Outlook?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan