outlook express 2 x

Status
Niet open voor verdere reacties.

tryer

Gebruiker
Lid geworden
22 dec 2003
ik wil outlook express 2 maal op mijn bureaublad hebben, los van elkaar. De ene voor mij de ander voor mijn dochtertje. Ik weet wel dat je in 1 outlook express los van elkaar post binnenkunt halen, maar ik wil 2 aparte postprogramma's los van elkaar. is dat mogelijk ??

Niet precies zoals jij wilt maar wel apart inloggen nadat je op de icoon van OE hebt geklikt. Je kunt inloggen met of zonder wachtwoord.

Klik in OE op bestand/Identiteiten/Nwe identiteit toevoegen.
Je vult gegevens in.
Als je hiermee klaar bent vraagt OE: Nu overschakelen naar andere identiteit? Ja dus.
Nu kom je in een spiksplinternieuwe OE. Hierin moet je alle verbinding gegevens weer invullen.
Klaar

Laatst bewerkt:
Ik begrijp je niet:

1. waar kan ik het icoon OE vinden ?? Nog nooit van gehoord. Ik gebruik windows 98 SE.

2. Mijn dochtertje heeft een emailadres niet van mijn provider maar van gmailcom dat ook via Outlook (POPMAIL) werkt.

OE betekent Outlook Express (dat icoontje met pijltjes)

Hoe het met Outlook zit met Gmail weet ik niet maar ik heb zelf Gmail ook via een tweede identiteit in OE.
Daar heb je geen mailbox voor nodig omdat het niet van je provider is.

Voor het gemak de instellingen:

Laatst bewerkt:
Of je gebruikt om het overzichtelijk te houden allebei een ander mailprogramma.

Zelf gebruik ik incredimail. Gratis en heel leuk om met allerlei briefpapier en smiley's te werken.

Dat gebeurt nu al als ik het goed begrijp.
Moeder OE en dochter Gmail.

Mooi zo! Je bedoelt Incredimail of Gmail in OE?

Hou er wel rekening mee dat je dochter in Gmail bij de instellingen nog moet zoeken naar 'iets' dat Gmail leeg maakt en geen kopie achterlaat. Moet ik zelf ook nog uitzoeken.

We gebruiken extra identiteit in Outlook. We vinden het wel handig dat de mail ook via webmail is te lezen. Na verloop van tijd kunnen oude berichten naar de prullenbak opgeruimd worden.

Ja, dat is zeker in de vakantie handig.
Opgelost dus :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan