Outlook Express 5

Status
Niet open voor verdere reacties.

Robertflink

Gebruiker
Lid geworden
4 jul 2007
Ik was net bij iemand die nog W98se had en outlookexpress5. Zij belde mij en vertelde dat zij haar mailtjes niet kon verwijderen. Ik ben daar geweest en verwijderen werkte inderdaad niet. Uiteindelijk heb ik maar verteld dat zij met shift-delete de geselecteerde mailtjes permanent kon verwijderen. Het kruisje werkte niet, delete niet, moven naar verwijderde items werkte niet. Weet iemand misschien wat hier aan de hand is.
Geheugen is 256 mb c:schijf was 1/4 gebruikt

En met deze manier?
Verwijderde items automatisch definitief verwijderen uit de map Verwijderde items:
Extra, Opties, tabblad Onderhoud, zet een kruisje bij de optie Berichten uit de map Verwijderde items verwijderen bij afsluiten.

Als je een bericht in postbak in selecteerd en dan del toets gebruikt gaat ie naar verwijderde items na instelling hierboven outlook e afsluiten en dan zouden ze weg moeten wezen.
Zoniet doe eens een schijf controle en of IE installeren/verwijderen via sofware krijg je de mogelijkheid repareren ik dacht vanaf IE6 of 5.5

En met deze manier?
Verwijderde items automatisch definitief verwijderen uit de map Verwijderde items:
Extra, Opties, tabblad Onderhoud, zet een kruisje bij de optie Berichten uit de map Verwijderde items verwijderen bij afsluiten.

Als je een bericht in postbak in selecteerd en dan del toets gebruikt gaat ie naar verwijderde items na instelling hierboven outlook e afsluiten en dan zouden ze weg moeten wezen.
Zoniet doe eens een schijf controle en of IE installeren/verwijderen via sofware krijg je de mogelijkheid repareren ik dacht vanaf IE6 of 5.5

Nee, dat had ik ook allemaal gedaan. Ik was alleen vergeten als ik de map verwijderde items aanklikte kon ik deze niet gebruiken wegens (mogelijke oorzaken) geheugen of schijfruimte. Maar ja dat is het ook niet

Lijkt mij een probleem met het Verwijderde Items.dbx bestand.

Sluit Outlook Express, zoek even uit waar bovengenoemd bestand staat op een W95 machine, en verwijder hem (ja, inderdaad met Shift-Delete) :)

Start daarna Outlook Express opnieuw op. Het genoemde mailbestand voor de verwijderde items wordt dan automatisch opnieuw gemaakt.

Succes,

Tijs.

Lijkt mij een probleem met het Verwijderde Items.dbx bestand.

Sluit Outlook Express, zoek even uit waar bovengenoemd bestand staat op een W95 machine, en verwijder hem (ja, inderdaad met Shift-Delete) :)

Start daarna Outlook Express opnieuw op. Het genoemde mailbestand voor de verwijderde items wordt dan automatisch opnieuw gemaakt.

Succes,

Tijs.

Ik zal dit morgen evne proberen, nu ben ik weer thuis ,maar dit lijkt me wel een goede oplossing. bedankt

Outlook express

Verontschuldigingen voor de late reactie, maar wat je voorgesteld hebt heeft perfect geholpen, bedankt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan