Outlook Express 6.0 NL

Status
Niet open voor verdere reacties.

Janzoon

Gebruiker
Lid geworden
25 jan 2012
Berichten
107
Hallo,

Zoek me verloren op Internet om Outlook Express 6.0 NL te downloaden om deze op een Windows XP PC te installeren. Kan iemand mij daarmee helpen?
BVD
 
Normaal staat het standaard al op de pc. Maar je kan via configuratie scherm, programma's installeren, en dan onderdelen toevoegen aan windows, de outlook express 6 selecteren, de windows xp cd in cd cd-speler doen en laten installeren.
 
Als dat lukt. Dan zou dat fijn zijn, maar Outlook Express kan tegenwoordig als redelijk oud worden beschouwd, terwijl nog steeds veel mensen (Windows XP-gebruikers) het programma gebruiken. Er zijn geen nieuwe versies van Outlook Express. Klikje :(

Wordt niet meer ondersteund ook niet meer met servicepacks. Klikje
 
Laatst bewerkt:
Hallo,
Je bedoelt dat je in configuratie op Software drukt en vervolgens van de originele CD het programma kan installeren.
Ook Outlook Express is aan gevinkt, maar krijg niet het programmaen en ik gebruik de originele CD..
Vandaar deze vraag die ik gesteld heb. Ik wil OE downloaden en installeren of ik moet alles opnieuw installeren en de HDD formatteren. Ik krijg delen van de oude installatie niet verwijderd. Tenzij iemand weet hoe ik die kwijt raak en met een schone lei kan beginnen..
 
Kijk even hier, het stuk vanaf "Werkt dit niet, doe dan een herinstallatie van Outlook Express:" in posting #2.

Tijs.
 
Als dat lukt. Dan zou dat fijn zijn, maar Outlook Express kan tegenwoordig als redelijk oud worden beschouwd, terwijl nog steeds veel mensen (Windows XP-gebruikers) het programma gebruiken. Er zijn geen nieuwe versies van Outlook Express. Klikje :(

Krijg het helaas niet gedowload, heb de URL op een andere oC, win 7, geprobeerd, krijg melding ëidelijk gelukt"
Verder moet ik inloggen met wachtwoord. Wil hem graag hebben, Hoe????

Wordt niet meer ondersteund ook niet meer met servicepacks. Klikje
 
Krijg het helaas niet gedowload, heb de URL op een andere oC, win 7, geprobeerd, krijg melding "eindelijk gelukt". Betekend niet dat het downloaden gelukt, maar het vinden van site,
Verder moet ik inloggen met wachtwoord. Wil hem graag hebben, Hoe????
 
Laatst bewerkt:
Mijn posting nog gezien? Als je beschikt over een XP installatie-cd van de juiste taal (in jouw geval: NL), dan zou het met die instructie moeten lukken zónder ook maar iets te hoeven downloaden.

Tijs.
 
Ik alles geprobeerd,is niet gelukt, maar ik begrijp posting #2 niet.
Wat moet ik aanklikken in Configuratie:

Ik denk "Sotware" als dat het is hoe dan verder.
Ik heb de originele CD bij de hand.
 
configuratiescherm>>software>>linksboven windows onderdelen in of uit schakelen alles uitvinken outlook express aan en dan ok en als het goed is vraagt ie cd en instaleer je het.
 
Het is niet gelukt, Ik dank jullie hartelijk voor de hulp.
Ik heb er de brui aangegeven en ben een nieuwe installatie gestart.
 
Was niet nodig geweest o.b.v. van mijn herinstallatie instructies, maar goed, jouw oplossing is ook een oplossing. :D

Tijs.
 
Ik heb jou instructies volledig gevolgd en dat is niet gelukt, want dat had mijn voorkeur!!.
Het is mij niet gelukt, nogmaals bedankt voor de moeite , ik heb overigens wel alles bewaard wat je aan waardevols hebt geschreven.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan