Outlook Express 6 geeft bij alle mails een paperclip

Status
Niet open voor verdere reacties.

joostvanmeurs

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
6 feb 2008
Ik heb het volgende probleem :

De mails die in outlook express binnenkomen hebben allemaal een paperclip terwijl er dan helemaal geen bijlage bij zit. Wanneer er dus een mail met alleen tekst wordt verstuurd heeft deze mail dus schijnbaar een bijlage maar als je op de mail klikt valt er helemaal geen bijlage te open want deze is er gewoonweg niet. Dit is bij elke mail.

Kan iemand me hierbij helpen ?

Alvast bedankt !

Ik heb sinds enkele dagen hetzelfde probleem. Bij alle bijlagen zit een paperclip, maar is zit geen bijlage bij.

groeten Ria

Laatst bewerkt:
kan het niet zijn dat die persoon die mailt een handtekening heeft met een 'plaatje'? Ik heb dit vaak op mijn werk.

't is een wilde gok, want het lijkt me niet waarschijnlijk aangezien álle emails een paperclip hebben?

maar jeweetmaarnooit?

Virusscanners als AVG voegen aan een bericht toe dat het bericht gescand is. Dit is zichtbaar onder aan de e-mail bv:

No virus found in this incoming message.
Checked by AVG Free Edition.
Version: 7.5.516 / Virus Database: 269.21.1/1303 - Release Date: 28-2-2008 12:14

Dit wordt als bijlage bij de e-mail gestopt

Ron

paperclip

Ik heb inderdaad AVG als virusscanner. En onderaan elke mail staat het volgende bericht

No virus found in this incoming message.
Checked by AVG Free Edition.
Version: 7.5.516 / Virus Database: 269.20.4/1276 - Release Date: 13-2-2008 9:41

Maar niet elke mail is bij mij voorzien van een paperclip. Dus dat zou dan niet de oorzaak kunnen zijn.

Ria

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan